کد خبر: ۲۶۱۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

شرک هواپیمایی لبنان: بمب نبود، مسافر جا مانده بود

روابط عمومی شرکت هواپیمایی لبنان« المیدل ایست» خبر فرود اضطراری هواپیمای این شرکت دریک فرودگاه رم ایتالیا به دلیل وجود بمب در داخل آن را عاری از صحت دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، در بیانیه روابط عمومی شرکت هواپیمایی لبنان آمده است: کادر پروازی هواپیمای لبنانی در اثنای پرواز در مسیر ژنو به بیروت متوجه شد یک مسافر که همه اقدامات قانونی پیش از سفرش در فرودگاه ژنو انجام شده است ، در داخل هواپیما نیست.

براساس این بیانیه، خلبان هواپیما تصمیم می گیرد در اقدامی پیشگیرانه در یک فرودگاه شهر رم ایتالیا فرود آید و بعداز بررسی دقیق هواپیما هیچ اثری از بمب و مسافر یافت نشد.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی لبنان اعلام کرد که هواپیما بعداز اقدامات لازم به سوی لبنان پرواز کرده است.

خبرگزاری ملی لبنان پیش از این اعلام کرده بود که یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی لبنان روز یکشنبه بعدازدریافت هشدار اشتباهی احتمال وجود بمب در داخل آن بطور اضطراری در فرودگاهی در شهر رم ایتالیا فرود آمد.

براساس این گزارش، مقامات سوئیسی با اعلام اینکه یکی از چمدان های موجود در داخل هواپیما متعلق به مسافران نیست، احتمال داده که در آن بمب است و به همین دلیل بطور اشتباهی هشدار داده اند.

هواپیما هنگام دریافت هشدار بر فرار خاک ایتالیا در حال پرواز بوده و با هدایت دو هواپیمای جنگنده ایتالیایی در یک فرودگاه رم فرود می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین