کد خبر: ۲۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

افجه‌ای: کمیته و مدیریت فنی از چارت استقلال حذف شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درپاسخ به این سئوال که آیا پست مدیر فنی از چارت باشگاه حذف شده است یا خیر؟ گفت: چارت باشگاه استقلال تغییر پیدا کرده و در چارت فعلی بحث کمیته فنی و مدیریت فنی حذف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از سایت باشگاه استقلال تهران، سید سعید افجه ای درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت:این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار شد و مسائل مختلفی در آن مطرح شد که مانند هر جلسه دیگری برخی موارد آن قابلیت رسانه ای شدن ندارد.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه نخستین مساله مورد بحث هیات مدیره بررسی شرایط تیم بزرگسالان استقلال بود، افزود : تلاش بر این است زمینه ای فراهم شود تا در آرامش کار پیش برود و نتایج قابل قبول فعلی ادامه پیدا کند. 

به گفته افجه ای درحال حاضر میانگین امتیازات استقلال 2.25درصد است که میانگین قابل قبولی به شمار می رود و بطور قطع هواداران هم از وضعیت فعلی تیم راضی هستند.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران درباره دیدار بانفت تهران که استقلال دوبر صفر شکست خورد گفت: در بازی با نفت در ورزشگاه تختی حضور داشتم و اعتقاد دارم که برنده واقعی این دیدار هواداران بودند.

وی یادآورشد:دراین جلسه جزییات تیم بزرگسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات مدیره رضایت کاملش را از وضعیت تیم اعلام کرد.

افجه ای بحث وبررسی در خصوص تیم های پایه را از دیگر موضوعات این جلسه خواند و ادامه داد: در حال حاضر به جز تیم نوجوانان، وضعیت سایر تیم های پایه بسیارخوب است و دلیل مشکلات تیم نوجوانان نیز این است که اکثربازیکنان این تیم بعد از پایان فصل تیم را ترک کردند و فرصت کمی برای سامره وجود داشت.

وی در بخشی دیگری از صحبت هایش به درخواست سازمان بازرسی کشور از استقلال اشاره کرد وگفت: اسناد و مدارکی که سازمان بازرسی خواسته است را دراین جلسه بررسی کردیم وازمدیران قبلی هم دعوت داشتیم تا مستندات شان را در اختیار ما بگذارند. 

افجه ای گفت:دراین جلسه روی اسنادفعلی صحبت شد تابعد از بررسی بتوانیم به مسئولان پاسخگو باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران ابرازامیدواری کردمدیران سابق استقلال بازهم همکاری لازم را انجام دهند تا سرعت کار بیشتر شود.

افجه ای ادامه داد: در جلسه بین آقای افشارزاده و فتح الله زاده مسائل خوبی مطرح و صورت جلسه ای هم تنظیم شد. 

به گفته وی اعضای هیات مدیره استقلال در این جلسه مصوب کردند تا بند های صورت جلسه پیگیری و نتایج نهایی آن مشخص شود.

او درپاسخ به سوالی درباره آیین نامه انضباطی باشگاه استقلال عنوان کرد: کار گروهی که تعیین شده بود، درحال بررسی آیین نامه انضباطی است و مشورت با کمیته انضباطی و استیناف در دستور این کارگروه قرار دارد. 

سخنگوی باشگاه استقلال تهران بابیان اینکه حداکثرتاجلسه بعدی این آیین نامه امضا وابلاغ می شود افزود: در این آیین نامه تشویقات و تنبیهات به صورت یک فرمول لحاظ شده تا این مسائل نیازی به تصویب مجدد و جداگانه نداشته باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پست مدیرفنی از چارت باشگاهش حذف شده است، بیان کرد: چارت باشگاه استقلال تغییر پیدا کرده و در چارت فعلی بحث کمیته فنی و مدیریت فنی حذف شده است.

پیشتر مدیریت فنی باشگاه استقلال را منصور پورحیدری برعهده داشت که با حذف این پست وی نیز از این سمت کنار خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین