کد خبر: ۲۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

ابراهیم نکو: درباره دانشگاه ایرانیان تحقیق و تفحص شود

ابراهیم نکو، عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: باید کمیته تحقیق و تفحص برای روشن تر شدن وضعیت پرونده دانشگاه ایرانیان تشکیل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس سیاسی: ابراهیم نکو، نماینده ورامین، در گفتگو با آفتاب گفت: برای رسیدگی به پرونده دانشگاه ایرانیان باید کمیته ای برای رسیدگی و تحقیق و تفحص مشخص شود. این کمیته باید با هدف شفاف سازی تشکیل شود. در این کمیته هدف باید این باشد که مجوز، هزینه محل و اقدامات انجام شده درباره دانشگاه ایرانیان را به دقت بررسی کند و در اختیار افکار عمومی قرار دهد. البته هدف از این کمیته معرفی متهم نیست بلکه این کار باید تنها به روشن تر شدن موضوع کمک کند.

نکو درباره ادعای بقائی مبنی بر شکایت از ترکان به کمیسیون اصل نود گفت: هر کسی می تواند در این شرایط شکایت خود را به کمیسیون اصل نود تحویل دهد و جای هیچ اشکالی ندارد و کمیسیون هم حتما بدون جناح گیری سیاسی به موارد رسیدگی خواهد کرد.

 عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: من فکر می کنم که بررسی به تخلفات دانشگاهی را نباید سیاسی کرد. به هر حال در این پرونده و در این اظهارات شبهاتی وجود دارد. وظیفه دولت و قوه قضائیه و مجلس این است که این شبهات را برطرف کند. پرونده دانشگاه ایرانیان، مجوز و شرایط مالی ان باید به دقت بررسی شود تا شفاف سازی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین