کد خبر: ۲۶۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

طنز/ جدایی دایی از پرسپولیس و پالم از لبنیات

آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهرام شهیدی در اعتماد نوشت:

كارشناسان معتقدند اين روزها آمار جدايي زوج‌ها به شكل نگران‌كننده‌يي در حال افزايش است و اگر همين طور پيش برويم بايد منتظر پديده‌يي به نام «سونامي جدايي » در كشور باشيم. امروز در تاريكخانه سعي كرديم برند‌هاي معتبر جدايي در كشور را بررسي و اعلام كنيم:

جدايي نادر از سيمين: معروف‌ترين، معمول‌ترين و عرف‌ترين نوع جدايي در كشور است. اغلب نادر و سيمين در فيس بوك با هم آشنا و در وايبر از هم جدا مي‌شوند. در نوع ديگر اين جدايي نادر از طريق مادرش در آرايشگاه زنانه با سيمين آشنا شده و ازدواج مي‌كند و پس از بروز مشكلات چون سيمين دختر زري خانم است جدايي محضري رخ نداده زوجين طلاق حسي مي‌گيرند.

جدايي علي دايي از پرسپوليس: باليوودي‌ترين و اكش‌ترين جدايي در 100 سال اخير. عامل جدايي: تراكم ارايه شده به يك بساز و بفروش. مصداق عيني شعار ما مي‌گيم شاه نمي‌خوايم نخست وزير عوض ميشه. علت جدايي: غش كردن يكي از طرفين ماجرا.

جدايي تماشاچيان از ورزشگاه: به زودي منجر به واردات تماشاچي از كشور دوست و برادر چين مي‌شود. حسن: عدم وجود واژه شير سماور در ادبيات رسمي چيني. عيب: تماشاگران همه تيم‌ها يكدست مي‌شوند.

جدايي مصلحتي پدر سرباز وظيفه از مادرش: در اين نوع جدايي شيك كه به طلاق سفيد معروف است فرزند خانواده به‌شدت خوشبخت شده و تحت تاثير مثبت اين جدايي چند سال از ديگر همسن و سالانش پيش مي‌افتد. هشدار: بارها مشاهده شده طلاق مصلحتي براي معافي فرزند رخ داده اما بعد از به خير گذشتن ماجرا يكي از طرفين خوشي زده زير دلش و گفته بهتر نيست اين دوران شيرين ادامه پيدا كند؟ از ما گفتن بود.

جدايي جيب ملت از امكان خريد: سخت‌ترين، جانسوز‌ترين و جانكاه‌ترين نوع جدايي در كشور است. در رنكينگ بين‌المللي اين جدايي پنج ستاره All inclusive است.

جدايي حق‌التحرير از نويسنده: طبيعي‌ترين و جاافتاده‌ترين نوع جدايي در كشور است.

جدايي باران از كشور: باران جلاي وطن كرده و به اين ‌ترتيب امكان جدايي غيابي و از راه دور ميسر شده.

جدايي پالم از لبنيات: تخيلي‌ترين، فانتزي‌ترين و غيرمحتمل‌ترين جدايي كشور است. به كليه زوج‌ها پيشنهاد مي‌شود از ماجراي پالم و لبنيات الگوبرداري كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین