کد خبر: ۲۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

پژمان جمشیدی و کادوهای تولدش +عکس

پژمان جمشیدی این روزها فعالیت بسیاری در فضای مجازی دارد و با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش اعلام کرد این ها کادوهایی است که وی برای تولدش دریافت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «پژمان جمشیدی» یکی از فوتبالیست های سابق تیم پرسپولیس است که بعد از دوران فوتبال حرفه ای به شهرت بسیاری رسید. شاید بتوان گفت شهرت او در زمینه بازیگری و بعد از سریال «پژمان» به نوعی بیش از شهرت او در زمان فوتبال بازی کردن است.
 
 

او در یادداشتی که برای روز تولدش (20 شهریور) منتشر کرد نوشت:
 
سلام ٣٧سال پیش توهمچین روزی دربیمارستان آریای تهرون متولد شدم. آدم تو زادروز به دنیا اومدنش حس عجیبی داره. از طرفی سرعت گذر لحظات تلخ وشیرین پشت سر و از طرفی شادی بودن و همچنان ادامه دادن.ولی من شاکر آفریدگارم،سپاسگذار برای داشتن ایران،وطنی که توش پا به جهان گذاشتم و خانواده ای که از نگاه من بهترین هستند و عشق برای من با اونها پررنگتره.شکرگذار به خاطر رسیدن به خیلی چیزهایی که آرزوشونو داشتم و ممنون این همه لطفی که ازطرف شما بهم میرسه و واقعا نمیدونم لیاقتشو دارم یا نه. ولی اینو میخوام فریاد بزنم که اگر روزی هم نبودم از من یادگار بمونه که من خوشبخت ترین پژمان دنیا بودم و خواهم بود. آره خوشبختترین. در ضمن توعکس،منم با تعدادی از هدایایی که بعد از تئاتر آرسنیک بهم دادین. بی نهایت خوشحالم کردین. دوستون دارم. ارادتمند همیشگیتون. پژمان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین