کد خبر: ۲۶۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

واژگونی هایلوکس جان ۷ تن را گرفت

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از کشته شدن 7 تن در حادثه تصادف و واژگونی یک دستگاه تویوتا هایلوکس در یکی از محورهای شهرستان بندرلنگه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ علی مجیدزاده در تشریح این خبر گفت: روز گذشته برابر اطلاع واصله مردمی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور لمزان به سمت اسلام آباد بخش مهران شهرستان بندرلنگه، بلافاصله مأموران به محل اعزام که مشاهده کردند یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس از مسیر جاده منحرف و واژگون شده است.

وی افزود: دراین تصادف مرگبار متأسفانه 6 تن از 11 نفر سرنشین این خودرو که همگی از اعضاء یک خانواده بودند، بر اثر این واژگونی در صحنه جان باختند و یک تن دیگر نیز در بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه اقدام راننده این خودرو در سوار کردن بیش از حد مسافر در خودرو و سوار کردن سرنشین در کابین بار تلفات کشته شدگان این حادثه دلخراش را افزایش داد، به اینگونه رانندگان هشدار داد: به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه داشته باشند و با یک بی احتیاطی و عدم توجه به مقررات جان خود و عزیزان خود را به خطر نیاندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین