کد خبر: ۲۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

طرح راه‌اندازی بازی‌های محلی در مدارس

وی با اشاره به لزوم ایجاد مهارتو توع در مدارس کشور افزود: باید در مدارس کشور بازی های محلی دوباره زنده و از سرگرفته شود تا دانش آموزان در این فضا هم تنوع بیشتری داشته باشند و هم اینکه در فضای شاد و با نشاط به فعالیت بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: باید در مدارس کشور بازی های محلی دوباره زنده و از سرگرفته شود تا دانش آموزان در این فضا تنوع بیشتری داشته باشند.

به گزارش تسنیم، رحیم میر شاهولد، عصرامروز در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های لرستان اظهار کرد: حضور در جمع مدیران مدارس فرصتی مغتنم است و  نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و راهکارهای امروز شما را به اطلاع مقام عالی وزارت می رسانم.

وی مدرسه را یکی از ارکان مهم جامعه برشمرد و افزود: باید عوامل موثر تعلیم و تربیت همگام با تنوع جامعه، متعدد و پرجاذبه باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش طرح تعالی مدیریت مدرسه را در همین راستا برشمرد و گفت:‌ تنوع بخشی به نظام آموزشی که نظام تعلیم و تربیت آن را دنبال می کند و همچنین توجه به سیاست های مقام عالی وزرات در این طرح دیده شده است.

وی شرط موفقیت مدیران مدارس را در داشتن نگاه و تصور جامع در محیط مدرسه به معلمان و دانش آموزان برشمرد و بیان کرد: مدیریت در مدرسه مدیریت در لحظه ها، دقایق و نکات است و اگر مدیر یک تجسم واقعی از ماموریتش داشته باشد به اهداف خود می رسد.

میرشاه ولد تصریح کرد: حوزه فعالیت مدارس باید از گفتاری و شنیداری خارج شود و رویکردش بر مبنای عملیات و ذهن ورزی و کارورزی سوق پیدا کند که این امر با مدیریت مدیران خلاق، پویا و نواندیش میسر می شود.

وی با اشاره به لزوم صبر و حوصله از سوی مسئولان مدارس خاطرنشان کرد: باید شرایط را فراهم کنیم تا دانش آموزان کم کم و به مرور بتوانند خود را پیدا کنند و اعتماد داشته باشیم به انا و زود دچار خستتگی نشویم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در شرایط کنونی فضا طوری پیش رفته است که دانش اموزان به فضای مجازی علاقه زیادی پیدا کردند و از این فضا نیز لذت زیادی می برند.

میرشاه ولد با اشاره به دلایل دانش اموزان به فضای مجازی اظهار کرد: در فضای مجازی تنوع زیادی وجود دارد و دانش آموزان با وجود این تنوع خسته نمی شوند ولی در مدارس خسته می شوند و باید مدیران به فکر ایجاد تنوع در مدارس باشند که کار چندان سختی نیست.

وی با اشاره به لزوم ایجاد مهارتو توع در مدارس کشور افزود: باید در مدارس کشور بازی های محلی دوباره زنده و از سرگرفته شود تا دانش آموزان در این فضا هم تنوع بیشتری داشته باشند و هم اینکه در فضای شاد و با نشاط به فعالیت بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین