کد خبر: ۲۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

استعفای وزیر داخلی اسرائیل

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به صورت غیرمنتظره اعلام کرد که از منصب خود استعفا خواهد داد و از فعالیت‌های سیاسی کنار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جدعون سار، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی که بسیاری از سیاستمداران وی را رقیب و جانشین احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم می‌دانند، در گفت‌وگو با تعدادی از رهبران حزب لیکود عنوان داشت که بعد از تعطیلات سال جدید یهودیان از کابینه و همچنین عضویت پارلمان کناره گیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: تصمیم گرفته‌ام از فعالیت‌های سیاسی کنار بروم و وقت بیشتری با خانواده‌ام بگذرانم.

تحلیلگران رسانه‌ای اعلام کردند که این تصمیم سار ممکن است به دنبال اختلافات به وجود آمده میان وی و نتانیاهو که محبوبیتش به دنبال جنگ علیه غزه به شدت کاهش یافته است، صورت گرفته باشد به طوریکه سار در اعتراض به نحوه عملکرد دولت اسرائیل از سمت خود کناره می‌گیرد.

نتانیاهو از سوی ائتلاف حاکم به دلیل نحوه مدیریت جنگ اخیر علیه نوار غزه در معرض انتقادات زیادی بوده است.

منابع سیاسی اعلام کردند که جدعون سار در ژوئیه گذشته از نتانیاهو خواسته بود تا جنبش حماس را در نوار غزه از بین ببرد و نخست‌وزیر اسرائیل با این مساله مخالفت کرده بود.

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسرائیل نیز نسبت به رفتن وزیر داخلی این رژیم ابراز تاسف کرده و عنوان داشت که این یک ناکامی برای دولت اسرائیل به شمار می‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین