کد خبر: ۲۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

تعداد شکایت‌ها از پرسپولیس به فیفا معلوم شد/ 9 پرونده در دست اقدام

نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید تعداد پرونده‌هایی که این باشگاه در حال حاضر در فیفا در دست اقدام دارد، 9 شکایت از افراد مختلف است. وی همچنین گفت: شاید افراد دیگری هم از پرسپولیس شکایت کرده باشند ولی هنوز شکایت آنها به ما ارجاع نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی پس از برکناری در بخشی از صحبت‌هایش درباره مشکلات عدیده پرسپولیس به تعداد شاکیان بین‎المللی باشگاه اشاره کرد و گفت: باشگاه 15 پرونده در فیفا دارد و حل کردن مشکلات مالی به تنهایی از عهده باشگاه بر نمی‌آید.

مصطفی شکری نماینده حقوقی پرسپولیس درباره صحبت‌های علیرضا رحیمی به خبرنگار مهر، گفت: من قبلا با رحیمی جلسه داشتم و فهرستی از پرونده‌هایی که در دست اقدام بود را به ایشان ارائه کردم ولی تعداد آنها 15 پرونده نبود.

وی افزود: تعداد پرونده‌های پرسپولیس در فیفا که در حال حاضر در دست اقدام بوده، 9 پرونده است. مانوئل ژوزه، لوئیس پدرو، آنتونس، اسکار ادواردو، مامادوتال، سکوبرت، ولاتکو، سپانوویچ و تیاگو آلوز افرادی هستند که از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و این شکایت‌ها به ما ارجاع شده است.

نماینده حقوقی پرسپولیس درباره اینکه آیا ممکن است تعداد پرونده‌ها بیشتر از این باشد؟، تصریح کرد: همانطور که گفتم این پرونده‌ها در دست اقدام بوده که به ما ارجاع شده است. شاید افراد دیگری هم از پرسپولیس شکایت کرده باشند ولی هنوز به ما ارجاع نشده است.

شکری در پایان درباره وضعیت ولاتکو و زمانی که فیفا برای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات این بازیکن اعلام کرده بود، گفت: روز سه‌شنبه از فیفا با من تماس گرفتند و ما هم صحبت کردیم و خواستیم به ما مهلت بیشتری برای ارائه دفاعیات بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین