کد خبر: ۲۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

اصلاح ترکیب شورای مرکزی خانه احزاب

رییس خانه احزاب در دور پنجم از تلاش کمیته منتخب این تشکل برای اصلاح موادی از اساسنامه خانه احزاب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین کاشفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین تصمیم‌گیری‌های اعضای خانه احزاب برای احیای این تشکل اظهار کرد: در حال حاضر کمیته منتخب شورای مرکزی خانه احزاب درخصوص برگزاری مجمع عمومی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: از آنجا که برخی از نمایندگان احزاب این موضوع را مطرح کرده و مطرح می‌کنند که ترکیب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به جهت تعداد افراد اصلاح‌طلب و اصولگرا در این تشکل درست نیست، تصمیم گرفته شد با رایزنی با نمایندگان احزاب کارگروهی تشکیل شود که موضوع اصلاح اساسنامه در این راستا را مدنظر قرار دهد.

رییس خانه احزاب در دور پنجم افزود: براین اساس آن بند از اساسنامه که مربوط به ترکیب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب است، اصلاح می‌شود تا هم دوستان اصولگرا، اصلاح‌طلب و هم مستقلان و به طور کلی همه جناح‌های سیاسی بتوانند در شورای مرکزی خانه احزاب نقش داشته باشند.

کاشفی با بیان اینکه خانه احزاب متعلق به گرایش خاصی نیست، گفت: این تشکل محل خوبی برای تعامل جناح‌ها با یکدیگر است و می‌تواند نمونه و زمینه‌ای باشد تا حتی مسائل سراسری و ملی را در آن حل و فصل کنیم و البته در مواردی که اختلاف‌نظر وجود دارد، دوستانه بحث شود و به سلایق مختلف نیز احترام گذاشته شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور اسناد و مدارک خانه احزاب را که در دولت قبل ضبط شده بود، برمی‌گرداند، گفت: وقتی تفاهم و تعامل بین خود احزاب صورت بگیرد، از وزارت کشور دولت یازدهم این انتظار است که اسناد و مدارکی را که متعلق به خانه مدنی خانه احزاب است و به نادرستی از سوی مسوولان وزارت دولت دهم ضبط شده، برگرداند تا اینکه این اسناد و مدارک برای دعوت اعضا در مجمع عمومی مورد استفاده قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین