کد خبر: ۲۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

«شهر موشها 2» از فروش 5 میلیارد گذشت/ آغاز فصل خزان با گرمای سینما

یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «شهر موشها 2» با اشاره به فروش 5 میلیارد و 50 میلیون تومانی این فیلم و همچنین استقبال از دیگر فیلم‌های اکران شده اظهار خوشحالی کرد که با توجه به فصل خزان اما گرمای سینماها و فروش بلیت‌ها همچنان ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار فروش «شهر موشها 2» تا شامگاه پنجشنبه 27 شهریور ماه اعلام کرد: «شهر موشها 2» تاکنون جمعا در حدود 5 میلیارد و 50 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروخته است.

وی در بیان جزییات این آمار فروش‌ها بیان کرد: این آمار در تهران 3 میلیارد تومان و در شهرستان‌ها 2 میلیارد و 50 میلیون تومان بوده است.

تهیه‌کننده «شهر موشها 2» درباره احتمال کاهش فروش «شهر موشها 2» با توجه به اکران فیلم‌های جدید گفت: خوشبختانه از فیلم‌های «آتش بس 2»، «خواب زده‌ها»، «آرایش غلیظ» و «خانوم»  استقبال خوبی صورت گرفته است و البته فیلم «شهر موشها 2» هم همچنان فروش خوبی دارد. این فیلم تنها در شب گذشته حدود صد میلیون فروخت و تا دیشب حدود یک میلیون و 250 هزار نفر در تهران و شهرستان‌ها از فیلم دیدن کرده‌اند.

سرتیپی با اشاره به استقبال از فیلم «شهر موشها 2» و همچنین فیلم‌های جدید اکران شده است، عنوان کرد: با استقبالی که از این فیلم‌ها شده است اگرچه ما به سوی خزان و پاییز پیش می‌رویم اما گرمای سینما همچنان ادامه دارد و مردم به سینماها می آیند. من امیدوارم این شور و حرارت برای دیگران فیلم‌ها هم باقی بماند و ما اکران خوبی را از فیلم‌هایی چون «شیار 143» نیز شاهد باشیم.

وی ادامه داد: من پیش از این پیش‌بینی کرده بودم که امسال سالی خوب و پر رونق برای سینمای ایران خواهد بود و فکر می‌کنم ابتدا با «شهر موشها 2» این اتفاق رخ داد و حالا با دیگر فیلم‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

این تهیه کننده سینما همچنین با اشاره به مراسم نمایش فیلم «شهر موشها 2» که شب گذشته به صورت همت عالی برای حمایت از حقوق کودکان صورت گرفت، گفت: از این مراسم استقبال خوبی صورت گرفت و ما در تدارک این هستیم که برای تمام مراکز و NGO ها که برای کودکان کار می‌کنند این فیلم را نمایش دهیم و به آنها کمک کنیم. همچنین قرار است نمایش فیلم به صورت همت عالی از مهر ماه در دیگر استان‌ها هم اجرا شود.

سرتیپی ادامه داد: از جمله استان‌هایی که برای ما در اولویت قرار دارند مکان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان هستند که چون این شهرها سالن‌های مناسبی برای نمایش فیلم ندارند ما همراه با فارابی مواردی را در نظر گرفته‌ایم.

تهیه کننده «شهر موشها 2» در پایان با اشاره به فروش نوشت افزار و بازی‌های موبایلی این فیلم در آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: استقبال خوبی در این مدت از خرید نوشت افزار، بازی‌ها و عروسک‌های «شهر موشها 2» شد و با توجه به این استقبال در فکر برنامه‌های دیگری در آینده هستیم به طور مثال ممکن است با توجه به استقبال از بازی‌ها در فضای مجازی چند اثر دیگر هم در این عرصه عرضه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین