کد خبر: ۲۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

برنامه‌های تلویزیون دولتی یمن قطع شد

یکی از مقامات تلویزیون دولتی یمن گفت : سه شبکه این تلویزیون به دلیل درگیری شدید نزدیک استودیوهای پخش آنها برنامه های خود را قطع کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا، این مقام افزود: پخش برنامه ها به دلیل درگیری های شدید در صنعا که از شامگاه دیشب شروع شده بود ، اخیرا متوقف شد. 

این در حالی است که منابع دیگر خبری نیز از وقوع درگیری های شدید نزدیک ساختمان تلویزیون دولتی در محله ' الجراف ' در شمال صنعا خبر داده بودند.

مخالفان دولت که روز پنجشنبه پس از درگیری با نیروهای ارتش در حومه های شمال غربی پایتخت وارد صنعا شدند ، در حال پیشروی به سوی خیابان 'سلاطین' هستند که مسیر اصلی به سوی بخش غربی صنعا به شمار می رود.

از سوی دیگر براساس گزارش های رسیده، صدها تن از ساکنان صنعا به سرعت در حال خروج از پایتخت و محلاتی هستند که صحنه درگیری شدید مخالفان دولت و نیروهای دولتی است.

مخالفان دولت از جمله گروه 'انصارالله' در هفته های خیر با بستن جاده اصلی فرودگاه بین المللی صنعا و برگزاری تحصن در برابر ساختمان های وزارتخانه های دولتی، خواستار مبارزه با فساد مالی و اداری، برکناری دولت و از سرگیری پرداخت یارانه سوخت شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین