کد خبر: ۲۶۲۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

۱۷ کشته در سانحه رانندگی افغانستان

در یک سانحه رانندگی که شب گذشته در جنوب افغانستان رخ داد، دست‌کم 17 تن جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این تصادف شب گذشته و در مسیر کابل به غزنی در جنوب افغانستان رخ داده که در این حادثه 17 تن کشته و 35 تن دیگر مجروح شدند.

«عطاالله خوگیانی»، سخنگوی والی میدان وردک در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری که سرعت بالایی داشته با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرده‌ است.

خوگیانی افزود: خودروی سواری حامل شش سرنشین بود که تمامی سرنشینان آن از جمله دو زن در دم کشته شدند. در این تصادف 11 مسافر اتوبوس نیز کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. مجروحان به بیمارستان‌های کابل منتقل شدند که حال 20 نفر از آنها وخیم است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه بی بی سی، پلیس اعلام کرد: عامل اصلی این حادثه بی احتیاطی رانندگان هر دو خودرو بوده و راننده اتوبوس نیز هم‌اکنون متواری شده است.

بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت غیرمجاز، ناهمواری جاده‌ها و در برخی موارد فقدان علائم ترافیکی از عوامل مهم وقوع حوادث خونین در جاده‌های افغانستان است. آزاد راه جنوب افغانستان که از کابل به قندهار منتهی می‌شود از مسیرهای پرخطر به شمار می‌رود. در ماه مارس نیز حادثه مشابهی که در همین مسیر رخ داد، جان هفت نفر را گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین