کد خبر: ۲۶۲۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

هوای تهران و مشهد "ناسالم" اعلام شد

در منطقه مرزی شرق کشور حدود ظهر یک چشمه گرد و غبار در افغانستان تشکیل شد و در حاشیه مرز ایران به سمت جنوب حرکت کرد و تا صبح امروز هنوز در منطقه مشاهده می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد: هوای دو کلان شهر تهران و مشهد ناسالم و اهواز، تبریز و کرج در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، تحلیل روزانه وضعیت گرد و غبار براساس آنچه درسایت ماهواره اروپایی Eumetsat از ساعت 9 صبح 28 شهریور تا 9 صبح 29 شهریورماه مشاهده شده نشان می دهد گرد و غبار محلی کل کشور را در بر گرفت و تا نیمه شب کوهستانی غلظت آن افزایش یافت.

در منطقه مرزی شرق کشور حدود ظهر یک چشمه گرد و غبار در افغانستان تشکیل شد و در حاشیه مرز ایران به سمت جنوب حرکت کرد و تا صبح امروز هنوز در منطقه مشاهده می شود.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو روز شنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه ( 14 کیلومتر بر ساعت) و میزان دید افقی بیش از 7 کیلومتر است و رطوبت نسبی نیز 12 درصد گزارش شده است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف و با بیشینه دمای 33 و کمینه دمای 22 درجه سانتیگراد اعلام شده است.

آزادی گفت: برای 48 ساعت آینده تهران هوایی صاف درپاره ای نقاط غبارآلود در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و 24 ساعت سوم هوایی صاف در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی تهران 32 درجه سانتی گراد و هوا صاف است، جهت باد نیز جنوب شرقی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین