کد خبر: ۲۶۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

استفاده از فضای مجازی، ترویج بی‌بندوباری نیست

استفاده از فضای آزاد مجازی به معنای ترویج بی بند و باری نیست و فیلتر کردن سایت ها و شبکه های اجتماعی که به مسئله دین اسلام، سیاست کشور و فرهنگ ایرانی ضربه می زنند ضروری است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه میاندوآب گفت: استفاده از فضای آزاد مجازی به معنای ترویج بی بند و باری نیست و فیلتر کردن سایت ها و شبکه های اجتماعی که به مسئله دین اسلام، سیاست کشور و فرهنگ ایرانی ضربه می زنند ضروری است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت‌وگو با تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: همه مردم باید از جزئیات سیاسی و مسائل مهم فرهنگی روز باخبر شوند.

وی با اشاره به فیلتر کردن برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی گفت: بنده با فیلتر کردن همه سایت ها و شبکه اجتماعی موافق نیستم ولی به منظور جلوگیری از مشکلاتی که در جامعه امروزی رخ می دهد می توان گفت که با فیلتر کردن سایت هایی که به مسائل اجتماعی و سیاسی ضربه می زنند و نیز شئونات فرهنگی و اسلامی را خدشه دار می کنند کاملا موافقم.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: در مواردی که مسئله ضربه به دین اسلام، سیاست کشور و فرهنگ مطرح است فیلتر کردن شبکه های اجتماعی ضروری است.

وی افزود: متاسفانه در جامعه امروزی مردم و مسئولان آن طور که باید در فضای مجازی فعال باشند و از ظرفیت های آن به نحو مطلوب بهره گیرند نیستند.

حسن زاده بیان کرد: لازم است فضا برای جوانان آزاد باشد و شبکه های اجتماعی در اختیارشان قرار گیرد تا بتوانند در همه زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی افکار خود را بیان کنند طبیعتا اگر اینطور نباشد دشمنان جامعه اسلامی از این فرصت علیه آرمان هایمان استفاده می کنند.

استفاده از فضای آزاد مجازی به معنای ترویج بی بند و باری نیست

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: در دنیایی که هر روز با تکنولوژِی جدیدی مواجه هستیم نمی شود که جوانان جامعه را از این امکانات به روز محروم کرد و این مسئله به مرور زمان خارج از توانایی مسئولان می شود.

حسن زاده گفت: با توجه به اینکه برخی استان های مرزی همچون آذربایجان غربی که دروازه اروپا نیز محسوب می شود مرز فرهنگی ندارند بنابراین باید فضای آزاد در اختیار جوانان مملکت قرار گیرد، البته لازم به ذکر است ما مخالف با آزادی به معنای بی بند و باری هستیم، منظور از فضای آزاد و در اختیار گذاشتن امکانات برای جوانان این است که اجازه ی آزادی بیان و افکار را به آن ها بدهیم.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: خوشبختانه جوانان ایران اسلامی بصیرت و آگاهی های لازم را در دهه اخیر نسبت به برخی از دولت های بیگانه کسب کرده اند و می دانند که هیج کدام از آنان دایه مهربان تر از مادر نیستند و قصدشان بهره بردن از ظرفیت جوانان ایرانی است.

وی از جوانان و آینده سازان ایرانی خواستار شد این موضوع را جدی بگیرند و اجازه سوء استفاده به دشمن ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین