کد خبر: ۲۶۲۶۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

قلعه‌نویی: برای تیم‌های پایه دستمان می‌لرزد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای بازیکنان بزرگسال میلیاردی خرج می‌کنیم اما زمانی که می‌خواهیم برای بازیکنان پایه خرج کنیم دستمان می‌لرزد و جرات خرج کردن نداریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه‎نویی درباره دلایل حضورش در دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس که با شکست آبی‌پوشان همراه شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این دیدار، بازی حساسی بود. وظیفه من و کادرفنی استقلال است که در این بازی‌ها حاضر شویم تا شرایط بازیکنان امیدهای استقلال را از نزدیک ببینیم.

وی در ادامه افزود: همواره چه در استقلال و چه در دیگر تیم‌هایی که مسئولیت داشتیم، بازیکنان جوان و رده‌های پایین‌تر در کنار تیم اصلی تمرین کردند و از آنها استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسشی درباره بزرگترین مشکل تیم‌های پایه کشور تاکید کرد: بیشترین ضعف ما بخش سخت افزاری در تیم‌های پایه است. در اروپا یا حاشیه خلیج فارس قبل یا بعد از بازی تیم‌های بزرگ تیم‌های پایه نیز در همان شرایط و با همان امکانات و در شرایط مطلوبی با یک دیگر دیدار می‌کنند اما می‌بینید که ما در بحث سخت افزاری بهایی به تیم‌های پایه نمی‌دهیم.

قلعه‎نویی اضافه کرد: زمین‌های خوب و در کل امکانات جالبی در اختیار ندارند و با حداقل امکانات تمرین می‌کنند. الان در اروپا همزمان با مسابقات جام باشگاه‌های اروپا همین مسابقات برای رده پایه تیم‌ها نیز برگزار می‌شود و بازیکنان از سن پایین و طلایی فوتبال تجربه حضور در مسابقات بزرگ را دارند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سئوال که چرا به تیم های پایه کمتر توجه می‌شود؟، تاکید کرد: البته باشگاه استقلال چند سالی است در آکادمی بسیار خوب عمل می‌کند اما باز هم کافی نیست. ما برای بازیکنان بزرگسال میلیاردی خرج می‌کنیم اما زمانی که می‌خواهیم برای بازیکنان پایه خرج کنیم دستمان می‌لرزد و جرات خرج کردن نداریم. این تفکر باید اصلاح بشود تا بتوانیم پیشرفت داشته باشیم.

به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان و درباره اینکه چرا در انتخاب بازیکنان تیم امید به لیگ امیدها توجهی نمی‌شود، گفت: البته معتقد نیستم به این لیگ‌ها توجهی نمی‌شود. اما باید بیشتر از اینها توجه شود و این مسابقات و بازی‌ها پوشش کامل داده شود. این بازیکنان به این توجه و پوشش ها نیاز دارند و این توجه می تواند باعث پیشرفت بازیکنان شود که نتیجه نهایی آن پیشرفت فوتبال ملی ما است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین