کد خبر: ۲۶۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

دیدار رئیس‌جمهور با رهبری در آستانه سفر نیویورک/ رئیس‌جمهور دوشنبه به نیویورک می‌‌رود

رئیس جمهور در آستانه سفر به نیویورک با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در آستانه سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار، رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور دعا و آرزوی موفقیت کردند.

رئیس‌جمهور دوشنبه به نیویورک می‌‌رود

 حسن روحانی به منظور شرکت در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، صبح فردا 31 شهریورعازم نیویورک می شود. 
 
به گزارش مهر، حسن روحانی رئیس جمهور، به منظور شرکت در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل صبح فردا دوشنبه 31 شهریورماه عازم نیویورک می شود. 
 
رییس جمهور علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تبیین نظرات ملت ایران درباره مهمترین مسائل بین المللی، دیدارهایی با روسا و مقامات سایر کشورها خواهد داشت. همچنین حضور در جمع اندیشمندان آمریکایی، رهبران مسلمانان، رهبران ادیان آسمانی، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا و گفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود. 
 
همچنین پیش بینی می شود محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی را در این سفر همراهی کنند. 
 
در حال حاظر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست های حاشیه ای اجلاس سازمان ملل همچنین حضور در مذاکرات هسته ای با 1+5 در نیویورک به سر می برد. 
 
سال گذشته در اولین حضور روحانی در سازمان ملل به عنوان رئیس جمهور ایران، وی طرح «جهان علیه خشونت و افراطی‌گری» را ارائه داد که این طرح با اکثریت آراء به تصویب رسید. 
 
بنا بر این گزارش، همزمان با اجلاس سازمان ملل دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 از جمعه 28 شهریورماه درنیویورک و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل آغاز شده است و پیش بینی می شود حضور روحانی در نیویورک بر این مذاکرات تاثیر گذار باشد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین