کد خبر: ۲۶۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
شکست تحقیرآمیز منچستر‌یونایتد برابر لسترسیتی

شیاطین سرخ همچنان روی نوار ناکامی

منچستریونایتد دومین شکست خود با فان‌خال را تجربه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس منچستریونایتد که با برد پر گل مقابل کوئینز پارک رنجرز کمی به آرامش رسیده بود، مقابل لسترسیتی با نتیجه عجیب پنج بر سه شکست خورد.

در این دیدار که در زمین لسترسیتی برگزار شد شیاطین سرخ باز هم بازی را توفانی آغاز کردند و با دو گل زیبای فان‌پرسی (13) و دی‌ماریا (16) دو بر صفر پیش افتادند اما لستر بلافاصله یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. لئوناردو یولوآ (18) باعث شد نتیجه نیمه نخست دو بر یک به سود منچستر رقم بخورد.

در آغاز نیمه دوم هم این شاگردان فان‌خال بودند که حملات متعددی را روی دروازه میزبان ترتیب دادند. فالکائو که برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود، در دقیقه 49 شوتی محکم را روانه دروازه لستر کرد که این توپ به تیر خورد و برگشت تا مهاجم کلمبیایی همچنان در حسرت نخستین گلش باشد.

هشت دقیقه بعد آندر هررا روی حمله همه جانبه تیمش و پس از تغییر دادن مسیر شوت دی‌ماریا گل سوم را به ثمر رساند تا خیال فان‌خال تا حد زیادی بابت دومین پیروزی پرگل متوالی راحت باشد اما این پایان کار نبود و 5 دقیقه بعد دیوید ناجنت از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای لسترسیتی زد تا اختلاف به یک گل برسد. البته منچستری‌ها به این پنالتی به شدت اعتراض داشتند. دفاع منچستر که از ابتدای فصل به قول فان‌خال یکی از مشکلات اساسی این تیم بود بعد از خوردن گل دوم ناهماهنگ کار کرد و استبان کامبیاسو از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و گل سوم را هم در دقیقه 64 برای میزبان به ثمر رساند.

عمق دفاع منچستریونایتد در این بازی هم کاملا ضعیف نشان داد و واردی (79) روی موقعیتی تک به تک برای چهارمین بار دروازه ده‌خه‌آ را باز کند. 4 دقیقه بعد یک فرار دیگر در عمق دفاع منچستر باعث شد بلکت، مدافع جوان این تیم مرتکب خطای پنالتی شود و این موقعیت هم بوسیله یولوئا گل شد تا لسترسیتی در عین ناباوری 5 بر 3 حریف نامدار و پرستاره خود را شکست دهد.

بدبیاری دیگر یونایتدها و فان‌خال در این بازی شکستن پای جانی اونز، مدافعشان بود که در نیمه نخست آسیب دید و جای خود را به کریس اسمالینگ داد. به این ترتیب اونز هم در کنار فیل جونز به جمع آسیب‌دیدگان خط دفاع منچستریونایتد پیوست.

به گزارش ایسنا، تاتنهام هم در دیگر بازی همزمان در خانه با یک گل مغلوب وست‌بروم‌ویچ شد تا 7 امتیازی باقی بماند و از مدعیان فاصله بگیرد.

در سایر دیدارها منچسترسیتی میزبان چلسی خواهد بود و اورتون در خانه از کریستال پالاس پذیرایی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین