کد خبر: ۲۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

رئیس کمیسیون مطالعات شورای عالی انقلاب فرهنگی: کارکردن در کافی‎شاپ در شأن زن ایرانی نیست

رئیس کمیسیون مطالعات و پایش سیاست‎های جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ارائه طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده به مجلس، گفت: این طرح برای مقابله با تحدید نسل است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدجواد محمودی در گفت‎وگو با ایسنا، بیان کرد: برای مقابله با تحدید نسل، دولت طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را به مجلس ارائه داده که طرحی تشویقی در راستای افزایش زاد و ولد است.

وی اضافه کرد: سیاست‎های تشویقی این طرح در 52 بند به صورت جامع ارائه شده که برای حمایت از خانواده قطعاً تأثیرگذار خواهد بود به شرطی که به سرعت تصویب و در کشور اجرایی شود.

محمودی ادامه داد: در این طرح مواردی از جمله ایجاد زیرساخت‎ها از نظر شغل لحاظ شده است.

وی با کذب خواندن آمار کنار رفتن سالانه 100 هزار زن ایرانی از شغل‎های خود، گفت: این طور مطلبی صحت ندارد و تنها اخیراً بحث شده که زنان در شغل‎هایی چون کافی شاپ کار نکنند؛ چرا که در شأن زن ایرانی نیست که در این مکان کار کند.

رئیس کمیسیون مطالعات و پایش سیاست‎های جمعیتی دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی افزود: در حال حاضر 60 درصد از زنان کشور تحصیل کرده‎اند و مناصب بالایی دارند؛ در هیچ جایی برای استخدام اعلام نکرده‎اند که مردان به زنان اولویت دارند و هیچ جا مردان را به زنان اولویت نمی‎دهند. این خبرها شایعه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین