کد خبر: ۲۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷

نامزدهای بهترین انیمیشن جوایز فیلم اروپا اعلام شدند

دو انیمیشن فرانسوی و یک انیمیشن از ایتالیا به عنوان نامزدهای نهایی جوایز فیلم آکادمی اروپا در بخش بهترین انیمیشن معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آکادمی فیلم اروپا نامزدهای نهایی جوایز فیلم آکادمی اروپا در بخش بهترین انیمیشن را اعلام کرد و بر این اساس انیمیشن‌های «کوچک- دره مورچه‌های گمشده» به کارگردانی مشترک «توماس زابو» و «هلن گیراد» و «جک و قلب ساعت کوکو» ساخته «متیاس ملزو» و «استفن برلا» هر دو از فرانسه و انیمیشن «هنر خوشبختی» از «الساندرو راک» برای کسب عنوان بهترین انیمیشن سال اروپا رقابت خواهند کرد.

سه هزار عضو آکادمی فیلم اروپا از طریق رای‌گیری بهترین انیمشن سال را انتخاب خواهند کرد و برنده در مراسم اعطای جوایز بیست و هفتمین دوره جوایز سینمایی آکامی اروپا در 13 دسامبر تقدیر می‌شود.

جوایز فیلم اروپا هرساله از سال 1998 توسط آکادمی فیلم اروپا برگزار می‌شود و مجموعه جوایزی را به برترین دستاوردهای سینمایی اروپا در بیش از 10 بخش اهدا می‌کند. این جوایز که مهمترین جایزه آن بهترین فیلم سال است، مختص سینمای اروپا و کارگردانان، تهیه‌کنندگان و بازیگران اروپایی است.

مراسم جوایز فیلم اروپا، هر ساله به تناوب در برلین و سایر شهرهای اروپایی برگزار می‌شود و امسال شهر ریگا پایتخت لتونی میزبان مراسم اعطای جوایز آکادمی فیلم اروپا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین