کد خبر: ۲۶۳۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

حسین کروبی: مراحل درمانی پدرم به‌خوبی در بیمارستان انجام شد

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی به علت ابتلا به بیماری زُنا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین کروبی در گفت‌وگو با "سایت روز نو "با اعلام این خبر گفت: حدود 7-8 روز قبل پدرم به بیماری زُنا مبتلا شد، به گونه‌ای که به دلیل درد شدید چندین شب نتوانست بخوابد.

وی افزود: گوشه شکم ایشان نیز غده‌ای به اندازه توپ تنیس درآمده بود، که پس از معاینات پزشک معتمد وزارت اطلاعات تشخیص داده شد که در بیمارستان بستری شود.

حسین کروبی با اشاره به پیگیری روند درمانی پدرش در بیمارستان، اظهار کرد: مراحل درمانی پدرم به خوبی در بیمارستان طی شده و اقدامات لازم از جمله فیزیوتراپی و سی تی اسکن نیز صورت گرفته است.

فرزند مهدی کروبی همچنین با اشاره به ملاقات خود از پدرش در روز گذشته، خاطرنشان کرد: روز گذشته و پس از حدود چهار ماه و نيم ماه اجازه ملاقات پیدا کردم.

وی اضافه کرد: در مدت دو ساعتی که در کنار پدر بودم، از لحاظ روحی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد و از نظر جسمی نیز به دلیل استفاده از دارو، درد کمتری احساس مي‌كرد. پزشکان در مورد غده مذکور نیز اعلام کرده‌اند که این غده به مرور زمان جذب بدن می‌شود.

کروبی در پایان به روزنو گفت: پزشکان اعلام کرده‌اند که به دليل درد ناشي از اين بيماري و ضرورت مراقبت بيشتر، بهتر است كه ايشان كماكان در بيمارستان بستري باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین