کد خبر: ۲۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱

منتقمی: ۹ شکایت علیه پرسپولیس به فیفا رسیده است

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه 9 شکایت در فیفا دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، بهروز منتقمی پس از نشست با مهدی تاج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست در مورد وضعیت لیست پرسپولیس در بازی‌های آسیایی صحبت کردیم. ما قبلا مدارکی را داده بودیم اما امروز برای تبادل نظر با مسئولان سازمان لیگ به اینجا آمد‌یم. در آینده این مذاکرات ادامه خواهد داشت. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و از این رو احتیاج به تقویت دارد. ما جای خالی داریم که باید پر کنیم.

منتقمی همچنین تصریح کرد: در این نشست در مورد پولادی و ماهینی نیز صحبت شد و همچنین بحث سقف بودجه به میان آمد. قرار شد آنها پس از شنیدن نظرات ما روز شنبه در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ در مورد کمک به پرسپولیس تصمیم‌گیری کنند.

وی همچنین گفت: از دیگر مشکلات ما بحث نقل و انتقالات است. 9 شکایت پرسپولیس در فیفا و همچنین دعاوی داخلی است. ما از سازمان لیگ برتر خواستیم که در این مورد ما را کمک کند.

وی در مورد حسین ماهینی که آیا حق همراهی پرسپولیس را دارد یا خیر گفت: هنوز هیچ چیزی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده. از سوی دیگر ما منتظر رای دیوان عدالت اداری هستیم تا در این مورد نظر نهایی را به ما اعلام کند. تا این لحظه هیچ نامه‌ای کتبا به ما ابلاغ نشده اما باشگاه پرسپولیس تمام توان خود را به کار می‌بندد تا ماهینی را حفظ کند.

منتقمی در مورد پولادی نیز گفت: پس از اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد او بازیکن آزاد است ما به صورت کتبی هم به کمیته انضباطی هم به فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم و خواستار تجدیدنظر در این رای شدیم اما از سوی دیگر باید این موضوع را در نظر داشت که مهرداد پولادی سرباز است. ابتدا باید حوزه نظام وظیفه وضعیت او را مشخص کند تا ما بدانیم حق استفاده از او را داریم یا نه. اگر او سرباز شده باشد که هیچ اما اگر مشکل کارت پایان خدمتش حل شود به صورت جدی خواهان بازگشت این مدافع ملی‌پوش هستیم.

وی ادامه داد: شاید باشگاه پرسپولیس با مهرداد پولادی اختلافاتی را داشته باشد اما باید شان این بازیکن و سایر بازیکنانی که مشکل کارت پایان خدمت سربازی پیدا کرده‌اند هم نزد ما و هم نزد رسانه‌ها حفظ شود.

منتقمی در پاسخ به این سوال که آیا محسن بنگر و امید عالیشاه نیز کارت پایان خدمت‌شان مشکل دارد یا خیر تصریح کرد: در این مورد هیچ ابلاغیه به ما نرسیده است. اما همان طور که پیشتر گفتم از رسانه‌ها درخواست دارم تا در این موضوع علاوه بر خبر رسانی شان این بازیکنان رعایت شود. آنها برای تیم ملی و باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و باید احترام‌شان حفظ شود.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد مشکل سقف بودجه این باشگاه که از سوی سازمان لیگ مورد ایراد واقع شده بود خاطرنشان کرد: با توجه به جدایی پولادی و همچنین مشکل ماهینی و سقف قرارداد کادر قبلی قطعا بسیاری از هزینه‌های ما کاهش پیدا می‌کند و از این رو ما دست‌مان برای جذب بازیکن جدید باز می‌شود. بنده به شخصه موافق سقف قرارداد و کنترل موازین مالی هستم اما این موضوع را لحاظ کنید که پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و باید در این مورد سازمان لیگ برتر همکاری لازم را با ما داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین