کد خبر: ۲۶۳۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
استقلال مشکل بدنی دارد

جباری: پول کلان دادن و بازیکن نساختن اپیدمی شده

کاپیتان اسبق استقلال در دهه 40 و 50 می‌گوید علت اصلی شکست‌ آبی‌ها در سه هفته‌ اخیر مشکل بدنی بازیکنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست‌های پیاپی استقلال در سه دیدار اخیر خود مقابل نفت تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: یکی از مسائلی که وجود دارد، مصدومیت‌هایی است که گریبانگیر بازیکنان باشگاه استقلال شده است. علاوه بر این تیم به خوبی بدنسازی نشده و در حالی که چند هفته‌ از شروع لیگ نگذشته است، بازیکنان تخلیه نیرو کرده‌اند و همین باعث شده که با افت مواجه شوند.

وی ادامه داد: این روند باعث شده است برخی از بازیکنان نیمه‌کاره در اختیار تیم باشند و آمادگی لازم را نداشته باشند. بنابراین اگر کادر فنی روی بدنسازی بازیکنان کار نکند، این مصیبت تکرار خواهد شد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر این که کادر فنی و بدنسازی باید به فکر این مشکل پیش آمده برای تیم باشند، گفت: یکی از مشکلات بازیکنانی هستند که بعد از جام‌جهانی به تیم اضافه شده‌اند و دارای افت زیادی هستند و هنوز به روزهای آمادگی خود برنگشته‌اند.

جباری در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند امیر قلعه‌نویی همواره در مقابل تیم‌های بزرگ موفق به کسب نتایج خوبی نشده است، بیان کرد: کادر فنی در چند بازی اخیر خود ضعیف عمل کرده است اما این همان قلعه‌نویی است که تیم‌های بزرگ را هم شکست داده است. باید به دنبال این باشیم که چرا استقلال در دو فصل اخیر ضعیف عمل کرده است و در حالی که فصل‌ها را به خوبی آغاز کرده اما در ادامه به مشکل می‌خورد.

وی همچنین درباره این که استقلال یکی از تیم‌هایی است که در سال‌های گذشته کمترین بازیکن را به فوتبال کشور معرفی کرده است، اظهار کرد: پول کلان دادن و بازیکن تربیت نکردن در فوتبال ایران اپیدمی شده است. ما به هیچ وجه روی تیم‌های پایه کار نکرده‌ایم. اگر می‌بینید تیمی مثل فولاد در این زمینه خود عمل می‌کند به خاطر این است که دور از چشم در حال فعالیت است اما استقلال اگر بخواهد جوانگرایی کند در صورت نتیجه‌ نگرفتن باید به تماشاگران پاسخگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین