کد خبر: ۲۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

روایتی متفاوت از حادثه اسیدپاشی در دهدشت +عکس

افشار با بیان اینکه خواهر بی‌گناهم بی‌خبر از نیت پلید زن که به علت اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده بود، در حالی‌ که قرآنی به دست داشت به محل قرار رفته بود تا با یاد کردن قسم شرعی به زن (متهم) و دو خواهر شوهرش ثابت کند که حاضر به ازدواج با عباس (شوهر متهم) نخواهد شد؛ اما زن بی‌رحم عقده‌هایش را در بطری اسید خالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانواده سیما افشار قربانی 25 ساله اسیدپاشی در دهدشت ضمن غیرواقعی خواندن عکس‌های منتسب به وی در رسانه‌ها خواستار پایان اتهامات رسانه‌ای شدند.

به گزارش فارس، غروب آخرین روز شهریور در میدان مرکزی دهدشت دختر جوانی در اسید خشم زنی سوخت و این حادثه به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی منتشر شد.

در پی درج اخبار و گزارش‌های ضد و نقیض از این رویداد و انتشار عکس‌های مختلف قبل و بعد از واقعه، خانواده قربانی اسیدپاشی در گفت‌وگو با فارس و در اختیار گذاشتن عکس‌های واقعی ضمن کذب خواندن برخی اخبار و عکس‌های منتسب به سیما افشار در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، واتس‌آپ، وایبر، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، خواستار پایان بخشیدن به اتهامات و شایعه‌های منتشره از سیمای قربانی شدند.

مادر دلسوخته سیمای 25 ساله در حالی که از اتفاق روی داده برای دختر جوانش محزون بود، به فارس گفت: هنوز باورم نشده است که سیمای جوانم با چشمانی بسته بر تخت بیمارستان خوابیده است.

این مادر که خود سال‌هاست از بیماری لاعلاج رنج می‌برد و سیما را عصای دستش در دوران بیماری خود می‌داند، درباره روز حادثه تنها به اینکه سراسیمه خود را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت رساندم اکتفا کرد و در حالی‌ که چشمانش را به جای خالی سیما دوخته بود سکوت کرد.

برای اینکه این مادر را با یادآوری صحنه دلخراش دخترش آزرده‌خاطر نکنم از دخترش خواستم بیشتر توضیح دهد.

مینا افشار که دل پری از اظهارنظر‌های پس از حادثه داشت، خاطرنشان کرد: در حالی‌که من، مادر و برادرهایم از صحنه دلخراش خواهرم بسیار ناراحت و دلسوخته بودیم، انتشار عکس‌های مختلف با پوشش نامناسب منسوب به سیما در فضای مجازی داغ ما را بیشتر کرد.

عکس واقعی سیما افشار قبل از اسیدپاشی

روایتی متفاوت از حادثه اسیدپاشی در دهدشت

خواهر سیما تصریح کرد: تحلیل‌های بی‌مورد از علت حادثه و انتشار عکس‌های غیر واقعی نمک بر زخم ما پاشید.

افشار با بیان اینکه خواهر بی‌گناهم بی‌خبر از نیت پلید زن که به علت اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده بود، در حالی‌ که قرآنی به دست داشت به محل قرار رفته بود تا با یاد کردن قسم شرعی به زن (متهم) و دو خواهر شوهرش ثابت کند که حاضر به ازدواج با عباس (شوهر متهم) نخواهد شد؛ اما زن بی‌رحم عقده‌هایش را در بطری اسید خالی کرد.

مینا به نقل از دوست صمیمی سیما خاطرنشان کرد: بارها این زن خواهرم را تهدید کرده بود که بلایی سرش خواهد آورد.

وی با بیان اینکه خاله متهم موقع حادثه همراه او بود و با اشاره به تأکید سیما روی تخت بیمارستان مبنی بر دخالت داشتن وی در وقوع جرم از وی و موتورسواری که متهم را بلافاصله از محل متواری داد به دیگر متهمان نام برد و خواهان تسریع در رسیدگی به پرونده و دستگیری خاله متهم شد.

افشار با اشاره به روند درمان سیما با اشاره به از دست دادن کامل چشم چپ این دختر جوان بیان داشت: عمل روی چشمش انجام شد و به گفته دکتر فعلاً از تخلیه جلوگیری می‌شود تا بعداً امکان استفاده از لنز وجود داشته باشد.

وی سوختگی صورت و قسمتی از کمر سیما در جریان پاشیدن اسید را متذکر شد و با 37 درصد خواندن میزان سوختگی گفت: در حال حاضر تنها روی چشمان سیما کار می‌شود و هنوز عملیات ترمیم صورت شروع نشده است.

خواهر قربانی اسیدپاشی خاطرنشان کرد: بنا به درخواست یکی از بیمارستان‌های تهران قرار است سیما جهت ادامه درمان به تهران اعزام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین