کد خبر: ۲۶۳۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
در جلسه امروز هیات مدیره؛

تنها شرط انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز تنها در صورتی انتخاب و معرفی خواهد شد که تمام اعضای هیات مدیره در جلسه حضور داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار خواهد شد که یکی از مسائل مهم مورد بحث در این جلسه انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه خواهد بود. بعد از کنار گذاشتن علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی به عنوان سرپرست به جای رحیمی مشغول کار شد اعضای هیات مدیره بعد از چند هفته به دنبال انتخاب مدیرعامل جدید باشند.

جلسه امروز هیات مدیره اما تقابل آرای اعضا خواهد بود. در حالی که چندتن از هیات مدیره باشگاه به دنبال تثبیت بهروز منتقمی در باشگاه هستند، تعدادی دیگر حامی گزینه دیگری برای مدیرعاملی می‌باشند. از جمله گزینه‌هایی که برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس معرفی شده و شانس زیادی برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه را دارد، امیر عابدینی است. عابدینی اما مخالف‌های اصلی هم در باشگاه پرسپولیس دارد؛ از جمله حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه. سیاسی اما مخالفتش با انتخاب هر فرد دیگر به جز منتقمی به عنوان مدیرعامل باشگاه با گفتن این جمله که "منتقمی گزینه قابل اعتنایی است"، عنوان کرده بود.

گفته می‌شود تعدادی از اعضای هیات مدیره به این دلیل خواهان تداوم همکاری با منتقمی هستند که وی بدون هیچ مقاومت و مخالفتی، خواسته‌های هیات مدیره را پیاده کرده و تقابل فکری با هیات مدیره نخواهد داشت. از سوی دیگر لابی‌های "فرا باشگاهی" در روزهای گذشته احتمال کنار رفتن منتقمی و انتخاب "مدیرعامل تحمیلی" را بالا برده است.

به هر حال جلسه هیات مدیره قرار است ساعت 19 امروز دوشنبه در باشگاه پرسپولیس برگزار شود. انتخاب مدیرعامل در صورتی در جلسه امروز محقق خواهد شد که تمام اعضای هیات مدیره در آن حضور داشته باشند. این موضوعی است که حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه به آن اشاره می‌کند.

سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در اینباره اظهار کرد: انتخاب مدیرعامل در دستور جلسه هست ولی اگر همه اعضا حضور نداشته باشند، مدیرعامل انتخاب نخواهد شد. شرط من این است که همه اعضای هیات مدیره باشند. ما باید به رای همه احترام بگذاریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت غیبت اعضا می‌توان به صورت تلفنی نظر آنها را جویا شد، گفت: تلفنی نمی‌شود. احتمالا انتخاب مدیرعامل حالا چه منتقمی باشد و چه فرد دیگری، نیاز به بحث دارد. گزینه‌ها باید برنامه بدهند و برنامه‌ها به صورت مفصل بررسی شود. تلفنی نمی‌توان این برنامه‌ها را بررسی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین