کد خبر: ۲۶۴۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

جوانی کودک «هوش مصنوعی»/عکس

هارلی جوئل اوزمنت، بازیگر خردسال فیلم‌های حس ششم و هوش مصنوعی را به خاطر دارید؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هارلی جوئل اوزمنت، بازیگر خردسال فیلم‌های حس ششم و هوش مصنوعی را به خاطر دارید؟ او که اکنون ٢٦ سال دارد بسیار چاق شده است و با سبیلی هم که برای بازی در فیلم Yoga hosers (در کنار جانی دپ و به کارگردانی کوین اسمیت) گذاشته، دیگر شناختن او کار مشکلی است.

به گزارش ایسنا، اوزمنت که در ١١ سالگی با فیلم «حس ششم» در کنار بروس ویلیس به عنوان به‌ترین بازیگر نقش مکمل، نامزد جایزه‌ی اسکار شده بود و بعد در فیلم «هوش مصنوعی» (ساخته‌ی اسپیلبرگ) نیز بسیار خوش درخشید، نتوانست موفقیت سینمایی‌اش را در دوران بلوغ تکرار کند. و بعد از بازی برای اسپیلبرگ فقط در چند فیلم بازی کرد و بیش‌تر از او برای صداگذاری روی فیلم‌های انیمیشن دعوت می‌شود.

اوزمنت هم نتوانست سنگینی مشهور شدن را تحمل کند، طوری‌که به الکل و مواد مخدر رو برد. در سال ٢٠٠٦ وقتی در حالت مستی رانندگی می‌کرد باعث تصادف شد و پلیس در جیب‌هایش ماری‌جوانا پیدا کرد. به همین دلیل به سه سال زندان با آزادی مشروط محکوم شد. او طبق حکم دادگاه می‌بایست مدتی را در بیمارستان ترک الکل بگذراند و هم‌چنین در جلسه‌های گروه الکلی‌های گم‌نام هم شرکت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین