کد خبر: ۲۶۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱

سخنان ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیسی/ نتانیاهو باز هم تصویر نشان داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: هدف نهایی حماس نابودی اسرائیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز کرد.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو در آغاز سخنان خود گفت: من امروز آمدم درباره خطرات و فرصت‌هایی که در منطقه وجود دارد صحبت کنم.

نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت: کشورهایی که امروز در ائتلاف علیه داعش مشارکت دارند، در جنگ با حماس نیز علیه ما بودند.

هدف نهایی حماس نابودی اسرائیل است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این رژیم تهدید اصلی برای منطقه است و تا چندی پیش نیز یک جنگ 51 روزه را بر مردم غزه تحمیل کرد، ادعا کرد که  اسرائیلی‌ها خواهان صلح هستند و مدعی شد صلحی که می خواهند مورد تهدید است‬‎. وی در ادامه سخنرانی خود گفت: تروریست‌ها می خواهند بر جهان سیطره یابند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هدف نهایی حماس نابودی اسرائیل است‬‎. نتانیاهو در سخنان خود جنبش مقاومت فلسطین حماس که تنها از خاک فلسطین دفاع و علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه می کند،  با گروه تروریستی داعش در یک رتبه قرار داد و مدعی شد که حماس و داعش دو روی یک سکه هستند.

انعطاف ایران با هدف برداشتن تحریم‌هاست

وی در بخش دیگری از سخنان به ایران نیز اشاره کرد و گفت: نظام ایران انقلابش را صادر کرده است.

در حالی که رژیم صهیونیستی خود حامی گروههای تروریستی در منطقه و جهان است و ارتباطات و هماهنگی این رژیم با مخالفان سوریه بارها فاش شده، نتانیاهو در سخنان خود، ایران را به گسترش تروریسم در منطقه متهم کرد.

بنیامین نتانیاهو گفت: فریب انعطاف هدفدار ایران را که در راستای برداشته شدن تحریم‌ها است، نخورید.‎ تابستان گذشته برای 50 روز حماس هزاران موشک به سوی اسرائیل شلیک کرد فکر کنید که کشور شما چه کاری باید انجام بدهد. حماس هزاران موشکی را به سوی اسرائیل پرتاب کرد که از سوی ایران تامین شده بود.

وی در ادامه گفت رئیس جمهور ایران هفته پیش اینجا ایستاده بود و اشک تمساح می ریخت! اسرائیل از خود در مقابل موشک‌ها و تونل ها دفاع کرد. هیچ ارتشی در تاریخ همانند ارتش اسرائیل وجود ندارد که از ایجاد تلفات غیرنظامیان جلوگیری کرده باشد.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه سخنرانی اش گفت: شکست دادن داعش و رها کردن ایران در آستانه تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای، همانند آن است که در یک میدان پیروز شده و در در جنگ دیگر شکست بخورید.

پیشرفت برنامه هسته ای ایران باید متوقف شود

بنیامین نتانیاهو افزود: ایران با سلاح اتمی در مقایسه با داعش با سلاح اتمی، تهدید بسیار بزرگی برای ما به شمار می‌آید.
وی افزود: من امروز به اینجا آمدم تا دروغ‌هایی که علیه اسرائیل در این مکان مطرح شده را برملا کنم.
نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد: پیشرفت برنامه نظامی هسته‌ای ایران باید متوقف شود. هیچ گریزی جز نابودی تمام توان هسته ای ایران وجود ندارد. سلاح هسته ای ایران بزرگترین خطر برای جهان است.

اسرائیل غیرنظامیان را در غزه هدف قرار نداده است!

بنیامین نتانیاهو در ادامه سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: نیروهای ارتش اسرائیل به دلیل حمایت از مردم سزاوار تمجید و نه انتقاد هستند!

وی افزود: سربازان شجاع اسرائیل دارای عالی ترین ارزش‌های اخلاقی هر ارتشی در جهان هستند.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به جنگ اخیر در نوار غزه، گفت: ما غیر نظامیان را [در غزه] نکشتیم و برای تلفات غیر نظامیان نیز متاسف هستیم!

رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر به نوار غزه که 51 روز به طول انجامید، 2 هزار و 157 نفر را شهید و بیش از 11 هزار نفر دیگر را زخمی کرد و علاوه بر آن بر اساس آمار وزارت مسکن فلسطین، 9 هزار باب خانه فلسطینی به طور کامل تخریب و 8 هزار باب خانه نیز خسارت جزئی متحمل شد.ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در این تجاوز خود بیش از 500 کودک فلسطینی را به شهادت رساند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود تصویری را که یکی از رسانه‌های فرانسوی از نوار غزه گرفته بود را نشان داد. این تصویر کودکان فلسطینی را نشان می‌دهد که در کنار یکی از موشک‌اندازهای حماس در حال بازی هستند.


وی با ادعای این موضوع که اسرائیل غیرنظامیان را هدف قرار نداده، مدعی شد که اسرائیل از موشک‌های خود برای حمایت از مردمش استفاده می‌کند اما حماس از مردم برای حمایت از موشک‌هایش استفاده می‌کند.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حماس با استفاده از سکوهای پرتاب موشک خود، جنایت جنگی دو برابری انجام می‌دهد.

وی افزود: حماس متعمدانه موشک‌های خود را در صدها منطقه مسکونی قرار داده است.

عباس شریک جرم جنایت حماس است
وی همچنین گفت که محمود عباس شریک جرم جنایت جنگی حماس علیه اسرائیل است.

وی افزود: عباس که منکر هولوکاست است، می‌تواند در این مکان بایستد و بی شرمانه اسرائیل را به نسل کشی و پاکسازی نژادی متهم کند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل با تحقیق درباره اسرائیل به تعهد خود خیانت کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شورای حقوق بشر سازمان ملل با تحقیق از اسرائیل درباره جنایت جنگی، به تعهد خود خیانت کرده است.

نتانیاهو اضافه کرد: شورای حقوق بشر سازمان ملل با مشروعیت دادن به استفاده از سپر انسانی، به شورای حقوق تروریست‌ها تبدیل شده است.

بنیامین نتانیاهو اضافه کرد: نیمی از قطعنامه‌های شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه اسرائیل است که با وجود آشفتگی جهانی، تنها دموکراسی در خاورمیانه است.

وی گفت: تبعیض شورای حقوق بشر سازمان ملل، نوع جدید دیگری از یهودی ستیزی است.

بنیامین نتانیاهو اضافه کرد: ما از خودمان در مقابل دشمنان در میان نبرد و در نبرد افکار عمومی، دفاع می‌کنیم.
وی  در عین حال گفت: اسرائیل مفتخرانه می‌ایستد و سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

اسرائیل دغدغه‌های مشترک فراوانی با دولت های عربی دارد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش به روابط اخیر این رژیم به برخی کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: اسرائیل فرصت تاریخی دارد و نگرانی‌های مشترک فراوانی با دولت‌های عرب منطقه دارد.
وی گفت: ما می‌خواهیم که منافع مشترک خود با کشورهای عرب میانه‌رو انتقال دهیم تا مسیر صلح با فلسطینیان آسان شود.
بنیامین نتانیاهو اضافه کرد: صلح با فلسطینیان با مشارکت فعال کشورهای عربی قابل دستیابی است.

نگرانی امنیتی اسرائیل جدی گرفته نمی‌شود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به رویکرد جدید همسایگان، با وجود چالش‌ها می‌توانیم صلح را به پیش ببریم.
وی گفت: من خواهان صلح هستم نه به این دلیل که سرزمین خارجی را اشغال کرده‌ایم بلکه به این دلیل که ما می‌خواهیم آینده بهتری را برای مردم خود ایجاد کنیم.
نتانیاهو اضافه کرد: با وجود تمام چیزهایی که اتفاق افتاده اما هنوز برخی نگرانی امنیتی اسرائیل را جدی نمی‌گیرند.

طرح صلح اعراب باید به روز شود

بنیامین نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: طرح صلح اعراب باید بر اساس واقعیت‌های کنونی به روز رسانی شود.
وی افزود: اسرائیل آماده همکاری با شرکای عرب در راستای مقابله با تهدید‌ها و استفاده از فرصت‌ها است.
وی در بخشی از سخنانس گفت: برای سرنوشت "صهیون"، من ساکت نخواهم نشست، برای سرنوشت بیت‌المقدس بی تحرک نخواهم ماند.
نتانیاهو در تلاش برای تبرئه هرگونه ارتباط این رژیم با گروههای تروریستی از جمله داعش ادعا کرد: داعش به مرزهای شمالی ما خیلی نزدیک شده است و همکاری با همسایگان، ثبات را تضمین می‌کند.‎

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین