کد خبر: ۲۶۴۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
تبعات منفی طولانی‌شدن رسیدگی به پرونده زنجانی نزد افکار عمومی

حضور نماینده‌ای از قوه قضائیه در کمیسیون انرژی درباره موضوع بابک زنجانی

کمیسیون انرژی از قوه قضاییه خواسته تا برای ارایه جزییات بیشتر درباره پرونده بابک زنجانی نماینده‌ای را جلسه هفته آینده این کمیسیون بفرستد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: حسین دهدشتی، عضو کمیته سه نفره پیگیری پرونده بابک زنجانی گفت: «انتظار ما این بود که با تغییر رییس کمیسیون انرژی جنب و جوش بیشتری برای پیگیری ماجرای زنجانی دنبال شود که روال اینگونه نبود اما به تازگی تلاش شده تا مساله بابک زنجانی به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار کمیسیون انرژی قرار گیرد.»

به گزراش آفتاب، دهدشتی تصریح کرد: «به همین منظور کمیسیون انرژی هفته آینده میزبان نماینده‌ای از قوه قضاییه خواهد بود تا درباره آخرین تحولات پرونده زنجانی و پیگیری‌های صورت گرفته در قوه قضاییه مطلع شود. البته این اخبار محرمانه باقی خواهد ماند چرا که احتمال می‌رود انتشار برخی مسائل درباره پرونده زنجانی به اصل پیگیری ماجرا لطمه وارد کند.»

دهدشتی اظهار امیدواری کرد که با حضور نماینده قوه قضاییه و مطلع شدن نمایندگان، اراده‌ای جدی برای همکاری‌های هر چه بیشتر به وجود آمده و مساله پیچیده پرونده بابک زنجانی حل و فصل شود.

او تاکید کرد که طولانی شدن مراحل رسیدگی به پرونده نزد افکار عمومی تبعات مثبتی نداشته و امکان دارد برخی مسائل به ذهن مردم متبادر شود به همین خاطر کمیسیون انرژی از تمام توان خود برای پیشرفت پرونده زنجانی استفاده خواهد کرد.

بابک زنجانی که ابتدا به نام تاجر ایرانی در رسانه‌ها مطرح شد، مرد 40 ساله ای است که با رانت خواری و حمایت برخی نهادهای خاص به امکان فروش نفت در بحبوحه تحریم ها رسید و حالا پرونده فساد مالی اش، یکی از پرونده های تاریخ ساز در بحث فساد و رانت خواری است. او دی ماه سال گذشته به زندان رفت و هنوز پرونده او در مراجع قضایی در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین