کد خبر: ۲۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

15 استان جزو مناطق محروم محسوب شدند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برگزاری جلسات و کمیسیون های مختلف در مجلس، حدود 15 استان به علت نرخ بالای بیکاری جزو مناطق محروم محسوب شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برگزاری جلسات و کمیسیون های مختلف در مجلس، حدود 15 استان به علت نرخ بالای بیکاری جزو مناطق محروم محسوب شدند.

«ایرج عبدی» در گفت وگو با ایرنا افزود: بمنظور بررسی مشکلات استان هایی که نرخ بیکاری بالایی دارند، نشستی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد که این نشست نتایج خوبی را در پی داشت.

وی ادامه داد: از آنجا که بیکاری همواره به عنوان یکی از مشکلات جدی در جامعه ما محسوب می شود و در استان هایی که نرخ بالای بیکاری دارند، سرمایه گذاران اشتیاقی برای سرمایه گذاری ندارند، به همین منظور این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفت تا بتوانیم بخشی از مشکلات این استان ها را رفع کنیم.

عبدی تصریح کرد: در این راستا استان هایی که در 10 سال گذشته نرخ بالای بیکاری داشته اند جزو مناطق محروم محسوب شده و از معافیت هفت ساله مالیات نیز بهره مند می شوند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین سرمایه گذاری در این استان ها با مزیت هایی همراه خواهد بود، بطوریکه تا بازگشت دوباره سرمایه از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی گفت: به همین منظور امروز(سه شنبه) یا فردا(چهارشنبه) این موضوع به صحن مجلس برده می شود تا از سوی نمایندگان خانه ملت به تصویب برسد تا برخی مشکلات استان های گرفتار بیکاری رفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین