کد خبر: ۲۶۴۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

​انتشار پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات

پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- مهر 93- با مطالب و پرونده‌های تخصصی در حوزه‌های ارتباطات منتشر شد. مدیریت ارتباطات با مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه تمام رنگی و با قیمت 6 هزارتومان منتشر شده و عکس و تیتر اصلی آن به دکتر شهناز هاشمی، پژوهشگر ارتباطات در مورد سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است. کاربر آگاه، کاربر ناآگاه عنوان سرمقاله این ماهنامه به بهانه توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و به قلم مدیرمسؤول است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: انتشار سیاست‌های کلی «علم و فناوري»  ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب، بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات بحران توسط ناصر اسدی، کدهای غیرکلامی و فضای فرهنگی با ترجمه دنیا قربانی، مناظرات وایبری؛ بررسی نقش وزارت ارشاد و شورای عالی فضای مجازی در ایجاد پیوست فرهنگی 3G با عنوان امکانات نسل سوم تلفن همراه مغفول مانده است، مقاله روش‌های اصلوبی استفاده از تراز پرداخت جهت ارزیابی اقتصاد ایران و بلاروس نوشته مهدی جهانگیری کوهشایی و قسمت اول مقاله مریم سلیمی با عنوان رزومه مبتنی بر گرافیک اطلاع‌رسان؛ بصری‌سازی محتوا در حوزه ارتباطات، عناوین مطالب خارج از پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در جدیدترین شماره ماهنامه، مروری بر کتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» نوشته دکتر سعیدرضا عاملی شده و ساره گودرزی در مطلبی با عنوان صفر تا 100 روابط‌عمومی الکترونیک و اسلامی در قاب کتاب به بررسی آن پرداخته است.

امیرعبدالرضا سپنجی نیز دیدگاه‌های خود در مورد این کتاب را با عنوان مروری بر مباحث کتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» منتشر کرده و حسین امامی در مطلبی با عنوان روابط‌عمومی دوفضایی بر مدار اخلاق به بررسی آن پرداخته است.

رسانه‌ها و هویت در گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با منصور ساعی با عنوان مشکل جامعه ما فراهم نشدن زمینه گفت‌وگوی نسلی است، مديريت رسانه، نيازي اساسي براي سيستم رسانه‌اي کشور نوشته  اميد جهانشاهي و گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با شهناز هاشمی، پژوهشگر ارتباطات در خصوص سواد رسانه‌ای با عنوان اتکا به یک رسانه خاص، میزان سواد رسانه‌ای مخاطب را کاهش می‌دهد از دیگر مطالب تخصصی منتشر شده در پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در پرونده روابط‌عمومی این شماره ماهنامه نیز که توسط امیر علی خلج تهیه و ترجمه شده است انجمن‌های ارتباطات در استرالیا و اقیانوسیه به پژوهشگران، مدیران و اندیشمندان کشورمان معرفی شده‌اند.

ویدئـــوآرت؛ قـالبـــی برای چیدمــــــان رسـانـه‌هـا در خلق هنــری به قلم تارا بهبهانی، گفت‌وگوی حجت‌اله مرادخانی با احمد نادعلیان فعال هنرهای محیطی با عنوان هنر تعاملی، خردجمعی را جایگزین تحکم فردی می‌کند، ارتباط رایانه و هنر، دریچه‌ای نوین برای تنوع بصری نوشته حسین اکبری‌نسب، گفت‌وگوی پیمان مرادخانی با ندا درزی، ابداع‌گر سالانه پرسبوک با عنوان فضای مجازی موقعیت مطلوبی برای معرفی هنرمندان جوان است، فلوکسوس؛ طغیان کاهنان مدرن در عصر ارتباطات نوشته حجت‌اله مرادخانی و گفت‌وگوی بهروز بلمه با بهنام کامرانی، هنرمند و استاد دانشگاه با عنوان تنوع فرم، عنصری اساسی در برقراری ارتباط با هنر دیجیتال است، عناوین پرونده‌ای با عنوان هنر است.

محمد دشتی نیز گزارش کاملی از دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی در این شماره منتشر کرده است. در این گزارش بخش‌های مهم سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در این کنفرانس که از جنبه‌های آموزشی بیشتری نیز برخوردار بوده‌اند درج شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین