کد خبر: ۲۶۴۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

رسانه‌های "غیرشفاف" فیلتر می‌شوند

حسین انتظامی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قم، افزود: در این راستا قرار است، پنج سایت غیرقانونی که برای جناح های مختلف فعالیت می کنند نیز در آینده ای نزدیک فیلتر شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه رسانه های غیرشفاف را فیلتر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حسین انتظامی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قم، افزود: در این راستا قرار است، پنج سایت غیرقانونی که برای جناح های مختلف فعالیت می کنند نیز در آینده ای نزدیک فیلتر شود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ، رویکرد جدیدی برای مباحث مطبوعات باز شده، بیان کرد: از سال 92، هفت محور موضوعی را در این راستا دنبال می کنیم که ترویج سبک زندگی اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، فضاسازی برای رسانه ها و آزادسازی قدرت بیان برای رسانه ها از آن جمله است.

وی در ادامه با بیان اینکه شش هزار و 800 رسانه در کشور مجوز فعالیت دارند ، گفت: یک هزار و 200 رسانه در سال گذشته مجوز دریافت کرده اند؛ البته برخی از رسانه هایی که مجوز دریافت کرده اند، هنوز فعال نشده اند.

انتظامی افزود: امسال نیز 350 نفر برای راه اندازی سایتهای خبری تقاضای مجوز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار سایت بدون مجوز در فضای مجازی درحال فعالیت هستند، لزوم ساماندهی آنها را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین با بیان اینکه مطبوعات خوبی در استان قم ، فعال هستند،

گفت: خانه مطبوعات و رسانه های محلی باید اطلاع رسانی خوبی در کشور داشته باشند زیرا آنها یاری دهنده دولت هستند.

'حسین انتظامی'، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه در سفر یک روزه به استان قم، با استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و شرکت در نشست هم اندیشی با مدیرمسوولان و صاحبان امتیاز کانون های تبلیغاتی و همچنین مدیرمسوولان نشریات و خبرگزاری های استان قم ازدیگر برنامه های وی در سفر به قم می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین