کد خبر: ۲۶۴۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

احسان حدادی: مدالم را به روحانی تقدیم می کنم که مردم را خوشحال کرده/ در دوره قبل خیلی اذیتم کردند

طلایی ورزش ایران در بازی‌های آسیایی مدال خود را به دکتر حسن روحانی تقدیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا به اینچئون، احسان حدادی پس از کسب دومین مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی گفت: از دولت تدبیر و امید بسیار تشکر می‌کنم. به جز کسب این مقام هیچ کار دیگری برای خوشحال کردن مردم و دولت از دستم برنمی‌آمد. از وقتی آقای روحانی بر سر کار آمده باعث خوشحالی مردم شده‌اند و من هم باید مدالم را به کسانی تقدیم می‌کنم که باعث خوشحالی مردم شدند چرا که دولت آقای روحانی در آیینه تغییراتی که ایجاد کرده‌اند، مردم را خوشحال کرده اند.

حدادی در ادامه افزود: سال قبل من گفته بودم که نمی‌خواهم در ایران پرتاب کنم چرا که در دوره قبل خیلی من را اذیت کرده بودند و همین باعث شد که این صحبت را انجام بدهم اما الان خوشحالم که با پرچم ایران در اینچئون دور افتخار زدم. بابت همه زحمات باید از وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم.

او درباره رقابت پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی اظهار کرد: سطح مسابقه‌ها خوب بود. محمد صمیمی باید بهتر از این‌ها کار می‌کرد. البته قبل از شروع مسابقه او دچار مشکلی شد و دیسک او را گرفتند و نگذاشتند که با دیسکش تمرین کند.

حدادی در پایان سخنان گفت: امیدوارم در مسابقه‌های بعدی محمد موفق باشد. پرتاب‌های من نیز خیلی بد نبود اما باید بهتر از این‌ها باشد. امسال در بسیاری از اوقات مریض بودم و نتوانستم تمرین کنم اما خداوند را شکر می‌کنم که توانستم مدال بگیرم و نتیجه چند ماه دوری از خانواده را بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین