کد خبر: ۲۶۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴؛

دستاورد ورزشکاران ایران در یازدهمین روز/ ۴ نشان طلا و ۲ برنز

ورزشکاران ایران در یازدهمین روز ( سه شنبه ) بازی های آسیایی 2014 در هشت رشته به میدان رفتند و چهار طلا و دو برنز به دست آوردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسعود حجی زواره در وزن منهای 74 کیلوگرم تکواندو، احسان حدادی در پرتاب دیسک و مهدی علیاری و حبیب الله اخلاقی در اوزان 98 و80کیلوگرم کشتی فرنگی چهار طلای کاروان ایران را در رقابت های امروز به دست آوردند.

سوسن حاجی پور د وزن 53کیلوگرم تکواندو و سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی دو برنز ایران را بر گردن آویختند.

 به گزارش ایرنا، نتایج کامل ورزشکاران ایران دریازدهمین روز بازی های آسیایی به شرح زیر است:

** دو و میدانی

هادی سپهرزاد رقابت های خود را در ماده دهگانه آغاز کرد و در دوی 100 متر با 11 ثانیه و 14 صدم ثانیه 830 امتیاز، در پرش طول با 6 متر و 75 سانتی متر 755 امتیاز، در پرتاب وزنه با 15 متر و 78 سانتی متر 838 امتیاز، در پرش ارتفاع با 1 متر و 90 سانتی متر 714 امتیاز و در دوی 400 متر با 50 ثانیه و 85 صدم ثانیه 776 امتیاز گرفت. سپهرزاد در مجموع پنج مسابقه از ماده دهگانه با 3913 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

مریم طوسی با زمان 23 ثانیه و 66 صدم ثانیه در رده دوم گروه یک مرحله مقدماتی قرار گرفت و فینالیست شد.

احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک با ثبت رکورد 65 متر و 11 سانتی متر برای سومین دوره پیاپی قهرمان بازی های آسیایی شد. محمد صمیمی دیگر نماینده ایران در این ماده با 60 متر و 37 سانتی متر در رده چهارم قرار گرفت.

در دوی 200 متر، حسن تفتیان با زمان 21 ثانیه و 39 صدم ثانیه در رده دوم گروه 4 و محمدحسین ابارقی با 20 ثانیه و 89 صدم ثانیه در رده سوم گروه 2 مرحله مقدماتی قرار گرفتند و به نیمه نهایی راه یافتند.

در دوی 800 متر سجاد مرادی به دلیل درد در ناحیه آشیل پا به میدان نرفت و حذف شد.

محمد ارزنده در پرش طول با ثبت رکورد 7 متر و 56 سانتی متر در رده ششم قرار گرفت.

** بوکس

در وزن به اضافه 91کیلوگرم، جاسم دلاوری مقابل نماینده کره جنوبی به پیروزی رسید و علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم از سد بوکسور مغولستانی گذشت و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

در 75 کیلوگرم نیز سجاد محرابی با شکست مقابل نماینده قزاقستان از دور رقابت ها کنار رفت.

** دوچرخه سواری

در ماده کراس کانتری دوچرخه سواری کوهستان، فراز شکری با 1 ساعت و 52 دقیقه و 12 ثانیه در رده نهم و پرویز مردانی با 1 ساعت و 52 دقیقه و 35 صدم ثانیه در رده دهم ایستادند.

** کبدی

تیم زنان ایران با نتیجه 43 بر 19 از سد چین تایپه گذشت و تیم مردان ایران 41 بر 22 کره جنوبی را از پیش رو برداشت و هر دو تیم زنان و مردان به نیمه نهایی راه یافتند.

** بادبانی

احمد احمدی در ادامه مسابقات ماده لیزر، در مراحل 11 و 12 به ترتیب هشتم و نهم شد. احمدی در پایان 12 مرحله با 104 امتیاز نهم است.

** تکواندو

در وزن منهای 53 کیلوگرم سوسن حاجی پور نمایندگانی از قزاقستان و تایلند را شکست داد اما در نیمه نهایی از تکواندوکار چین تایپه شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

یوسف کرمی نخستین دیدار خود در وزن منهای 87 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده ازبکستان از گردونه رقابت ها کنار رفت.

در وزن منهای 74 کیلوگرم، مسعود حجی زواره با چهار پیروزی پیاپی مقابل ورزشکارانی از ویتنام، هند، فیلیپین و ازبکستان مدال طلا را بر گردن آویخت.

** تنیس روی میز

تیم دو نفره ایران با ترکیب نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در مرحله یک سی و دوم نهایی با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات 11 بر 7، 12 بر 10 و 11 بر 6 مقابل قطر به پیروزی رسید.

** کشتی فرنگی

دروزن 71کیلوگرم، سعیدعبدولی درمسابقه نخست ماکسات یرژپوف از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مرحله درحالی که دستش به عنوان فرد پیروز مقابل جیهون جانگ از کره جنوبی بالا رفته بود، با اعتراض مربیان حریف، کشتی از سر گرفته شد و در نهایت نیز با ناداوری محض 9 بر 6 باخت. عبدولی در دیدار رده بندی کریشانکانت یاداو از هند را شش بر صفر از پیش رو برداشت و برنز گرفت.

در وزن 80 کیلوگرم، حبیب الله اخلاقی در یک چهارم نهایی خان جعفرخان از قطر را 9 بر 1 و در نیمه نهایی بسیکی سالدادزه از ازبکستان را 9 بر صفر شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. فرنگی کار 80 کیلوگرمی ایران در فینال نیز سوکاسا سوروماکی از ژاپن را 5 بر 1 از پیش رو برداشت و طلایی شد.

مهدی علیاری دروزن 98کیلوگرم ابتدا نائوزات صالح ازسوریه را 9بر صفر شکست داد،درنیمه نهایی یرولان ایسکاکوف ازقزاقستان را سه بر یک ازپیش رو برداشت و در فینال نیز دی ژیائو از چین را هشت بر صفر مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین