کد خبر: ۲۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹
لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی چلسی و بایرن مونیخ/ شالکه و آژاکس متوقف شدند

در ادامه هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دیدارهای مختلفی در اقصی نقاط قاره سبز برگزار شد که طی آن در دیدارهای مهم تیم های بایرن مونیخ و چلسی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خالی از تماشاگر خیمکی آره نا شهر مسکو با نتیجه نزدیک یک بر صفر از سد میزبان خود زسکا مسکو گذشت.

در این دیدار که با دستور یوفا به دلیل شعارهای نژاد پرستانه هواداران زسکا در سال گذشته پشت درهای بسته برگزار شد توماس مولر در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی تک گل پیروزی بخش بایرن را به ثمر رساند. داور اسکاتلندی این دیدار خطا روی ماریو گوتزه را که به نظر بیرون از محوطه جریمه می رسید پنالتی اعلام کرده بود.

در دیگر بازی آژاکس در خانه آپوئل نیکوزیا قبرس با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار ابتدا لوکاس اندرسن در دقیقه 28 آژاکس را یک بر صفر پیش انداخت اما گوستاوو ماندوکا در دقیقه 31 و از روی نقطه پنالتی نتیجه را برای آپوئل به تساوی کشاند.

از گروه G رقابتها تیم فوتبال شالکه در خانه خود مقابل ماریبور اسلوونی نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد. در این بازی دامجان بهار (37) برای ماریبور گلزنی کرد اما کلاوس یان هونتلار در دقیقه 56 نتیجه را برای شالکه به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار این گروه چلسی در بازگشت ژوزه مورینیو به لیسبون با تک گل دقیقه 34 نمانیا ماتیچ مقابل اسپورتینگ لیسبون به برتری رسید. چلسی با 4 امتیاز از دو بازی صدرنشین است در حالی که شالکه با 2 امتیاز در رده دوم ایستاده است.

از گروه H رقابتها نیز باته بوریسف بلاروس با نتیجه 2 بر یک اتلتیک بیلبائو اسپانیا را از پیش رو برداشت. شاختار دونتسک اوکراین هم در خانه خود مقابل اف سی پورتو پرتغال به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین