کد خبر: ۲۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

اعتراض راه آهن به اجرا نشدن رای محرومیت ویسی

پس از این که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای به محرومیت یک جلسه‌ای سرمربی استقلال خوزستان داد اما ناظر فدراسیون فوتبال می‌گوید این رای تا این لحظه به او ابلاغ نشده و ویسی می تواند در بازی مقابل راه آهن روی نیمکت بنشیند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امید گلمکانی درباره رای محرومیت عبدالله ویسی به ایسنا گفت: درحالی که امروز از سوی کمیته انضباطی رای محرومیت آندرانیک تیموریان و عبدالله ویسی اعلام شده است و بر اساس رای این کمیته آندو تیموریان از بازی مقابل ملوان محروم شده اما به نظر می رسد عبدالله ویسی در بازی مقابل تیم ما محروم نیست و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

مدیر رسانه‌ای راه آهن افزود: امروز بعد از ظهر آقای بهنام ابوالقاسم پور با آقای حسن زاده صحبت کردند و رئیس کمیته انضباطی تایید کرده که ویسی در بازی مقابل راه آهن محروم است اما وقتی از حسین جنگی (ناظر بازی) درباره این موضوع سوال کردیم او اعلام کرد که تا این لحظه هیچگونه ابلاغی مبنی بر محرومیت ویسی به دستش نرسیده است و ویسی می‌تواند فردا روی نیمکت بنشیند.

به گزارش ایسنا، او همچنین گفت: به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس از باشگاه استقلال و عبدالله ویسی دلجویی کنند. چطور می‌شود یک رای به طور همزمان صادر شود و یکی از رای‌ها اجرایی شود و دیگری اجرایی نشود؟ چطور رای را اعلام می‌کنند اما ابلاغ نمی‌کنند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین