کد خبر: ۲۶۴۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

۱۶تن مواد مخدر در فارس کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شش ماه نخست امسال 16 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ سردار احمد علی گودرزی ، پنجشنبه در حاشیه آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون ، در گفت و گو با ایرنا افزود: می کوشیم با تقویت نیروها ، پاسگاه ها و ایستگاه های بازرسی نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان فارس در شش ماه دوم امسال با قاچاقچیان و سوداگران مرگ جدی تر برخورد شود.

وی گفت: اینک 70 پاسگاه و کلانتری در استان فارس در حال بازسازی هستند و ظرف دو روز آینده شمار زیادی خودرو به ناوگان ترابری نیروی انتظامی شهرستان های مختلف این استان از جمله کازرون اضافه خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی ایجاد امنیت و نظم عمومی در جامعه است و به همین سبب برخورد با جرایم خشن ، سارقان و اراذل و اوباش از اولویت های این نیرو است. 

گودرزی گفت: کسانی که سلاح در اختیار دارند باید هر چه زودتر آن را به نیروی انتظامی تحویل دهند در غیر اینصورت با دارندگان اسلحه برخورد قاطع خواهد شد . 

این مقام انتظامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون آمار انواع جرایم و سرقت ها در استان فارس در مقایسه با مدت مشابه پارسال 17 درصد کاهش یافته است و این بیانگر عزمی قاطع برای تقویت امنیتی پایدار در این استان است.

گودرزی نوید اجرای طرح پلیس افتخاری در استان فارس را داد و گفت: در هفته نیروی انتظامی (13 تا 19 مهر) از این طرح رونمایی خواهد شد. 

فرماندار کازرون هم در این آیین گفت: باید انتظارات و سطح توقعات ما معقول و در حد امکانات و داشته هایمان باشد.

'حمیدرضا گرامی ' افزود: زمانی انتظارات ما به جا و منطقی خواهد بود که اتکا و توجه ما معطوف به اطلاعات درست و واقعی باشد.

وی گفت: برای رفع ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی نباید همه توجه ها به نیروی انتظامی باشد بلکه باید در این مورد رویکردی پیشگیرانه داشته باشیم و همگان برای از بین بردن عواملی که زمینه ساز بروز ناهنجاری هاست تلاش کنیم.

فرماندار کازرون گفت: نیروی انتظامی کازرون در این شهرستان عملکرد خوبی داشته لیکن تا رسیدن به جایگاه مطلوب هنوز فاصله داریم. 

در این آیین سرهنگ دوم مهرداد مشوق به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون معرفی و از خدمات سرهنگ محسن سروقد فرمانده پیشین این نیرو قدردانی شد.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین