کد خبر: ۲۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

آیت‌الله امینی: همه رییس‌جمهوری را در پیشبرد امور کمک کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رییس‌جمهوری قصد خدمت به نظام و مردم را دارند و همه باید وی را در پیشبرد امور کمک کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت الله 'ابراهیم امینی'، روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین 'داود نمازی' مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات تصریح کرد: بنده از گذشته با حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری، رفاقت دارم و در مجمع تشخیص مصلحت نظام سالیان است که با یکدیگر همکاری داریم و وی قصد خدمت به نظام و مردم را دارند و خدمت به رییس جمهوری نیز کم کردن مشکلات کشور توسط دستگاه های مختلف از جمله وزارت کشور است.

آیت الله امینی تاکید کرد: وزارت کشور از مهم ترین وزارتخانه های دولت است که آبروی دولت و رییس جمهوری محسوب می شود و فعالیت های مسوولان این وزارتخانه باید در حد شان وزارت کشور باشد.

وی در ادامه به مساله افراط گری در کشور اشاره کرد و گفت: باید جلوی افراطی گری گروه های مختلف در کشور چه در سطح عموم جامعه و چه در سطح مجامع حوزوی و دانشگاهی گرفته شود و اجازه افراطی گری به کسی داده نشود.

امینی تصریح کرد: همه سلایق سیاسی حق اظهارنظر دارند ولی اظهار نظرها باید حساب شده و منطقی و به دور از جنجال و عینک سیاسی باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به گستردگی حوزه کاری وزارت کشور اشاره کرد و با ذکر برخی از مسائل مهم کشور افزود: مسائل مهمی همچون معضل اعتیاد باید در کشور مورد توجه قرار گیرد و باید ابتدا دلایل گرایش به مواد مخدر با دقت بررسی و بعد با معضل اعتیاد مبارزه کرد.

امینی تصریح کرد: بنده در چندین خطبه نماز جمعه در این باره صحبت کردم، ولی در دولت های گذشته فعالیت چشمگیری برای ریشه کن کردن معضل اعتیاد دیده نشده و در این دولت انتظار می رود به این معضل توجه بیشتری شود.

امام جمعه موقت قم در توصیه ای به مشاور وزیر کشور گفت: تعامل با علما مساله بسیار مهمی است که شما برای این کار اقدام کرده اید اما باید توجه داشته باشید که دیدارها و جلسات حالت تشریفاتی نداشته باشد.

امینی تاکید کرد: باید تلاش شود دیدار با افراد صاحب نظر و ایده پرداز بیشتر صورت گیرد تا این دیدارها مثمر ثمر واقع شود.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین' داود نمازی' مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گزارشی از فعالیت های چندماهه این دفتر ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین