کد خبر: ۲۶۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

دبیرکل جبهه ایستادگی: در کارهای احمدی‌نژاد شریک بودیم

در اینکه ما از احمدی نژاد حمایت کردیم کسی نمی تواند انکار کند. عده ای ممکن است بگویند که اشتباهات احمدی نژاد به اسم اصولگرایان زده شده در حالیکه اصلا چنین چیزی نیست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جبهه ایستادگی گفت: در اینکه ما از احمدی نژاد حمایت کردیم کسی نمی تواند انکار کند. عده ای ممکن است بگویند که اشتباهات احمدی نژاد به اسم اصولگرایان زده شده در حالیکه اصلا چنین چیزی نیست. معلول این تخلفات و اشتباهات صورت گرفته در دولت احمدی نژاد اصولگرایان بودند و اکنون لازم است با شجاعت اعتراف به این مهم کرد.

 

حجت الاسلام «یدالله حبیبی« در گفت وگو با ایلنا در واکنش با سخنان اخیر یاران احمدی نژاد مبنی بر اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به خاطر عدم حمایت از دولت دهم بود، گفت: امکان چنین موازنه و چنین تحلیلی درباره انتخابات اخیر ریاست جمهوری مبنی بر شکست اصولگرایان به دلیل حمایت نکردن از عملکرد دولت احمدی نژاد وجود ندارد.


دبیرکل جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه باید بین اصولگرایی و اصولگرایان فرق بگذاریم تا در تحلیل و بررسی آن مرتکب اشتباه نشویم، افزود: یک طیفی از اصولگرایان در عرصه سیاسی کشور وارد شدند و اشتباهات زیادی داشتند که بنا بر همین اشتباهات متعدد و مختلف، مردم تشخیص خوبی درباره ایشان و مشخصا دولت آقای احمدی نژاد دادند که چه عملکردی دارند و چه کارنامه ای از خود به جا گذاشته اند.


وی با اشاره به نقش اصولگرایان در پیروزی احمدی نژاد در ادوار انتخابات ریاست جمهوری،خاطر نشان کرد: اگر گلایه و ناراحتی دوستان آقای احمدی نژاد بابت عدم حمایت اصولگرایان از ایشان است، باید گفت ما (اصولگرایان) در هر دو دوره به ویژه در دوره نهم که کارنامه آنچنانی از عملکرد آقای احمدی نژاد در عرصه سیاسی وجود نداشت، حمایت خود را اعلام کردیم.


وی ادامه داد: مردم در انتخاب ها به شاخص ها و عملکرد ها و نه شعارها نگاه می کنند لذا باید صادقانه عمل کرد که صداقت با مردم تاثیر به مراتب بهتری نزد اذهان عمومی و ملت دارد.


دبیرکل جبهه ایستادگی در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری غالبا عملکرد دولت احمدی نژاد که برآمده از آرای اصولگرایان بود را مورد انتقاد قرار می دادند، تاکید کرد: در شرایطی که آن تحولات ناخوشایند اقتصادی در کشور صورت گرفت، در وضعیتی که آقای احمدی نژاد به نشان مخالفت با ولی فقیه 11 روز خانه نشین شدند و آن چنان پرونده های تخلف را به جای گذاشتند که هنوز اسنادی از زوایای جدید آن کشف می شود، چگونه از دولت ایشان حمایت می کردیم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین