کد خبر: ۲۶۴۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
موفقیت در بازیهای آسیایی نتیجه همدلی و تلاش شبانه‌روزی بود

پیام وزیر ورزش و جوانان پس از رکوردشکنی ورزش ایران

وزیر ورزش و جوانان در پیامی ضمن تشکر از توجه ریاست محترم جمهور و تحسین همدلی و همراهی مردم ایران با قهرمانان خود، از حضور موفقیت آمیز ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی صمیمانه تقدیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم در بیانیه ای پس از اتمام هفدهمین دوره بازی آسیایی اینچئون در کره جنوبی اظهار کرد: خدا را شاکرم که ماهها تلاش جوانان ایران زمین در میدانی به بزرگی قاره کهن به بار نشست و پرچم جمهوری اسلامی ایران 21 بار مقتدرانه به اهتزاز درآمد و اسباب نشاط و سربلندی مردم سربلند ایران شد.

به درستی که جای سپاس از باری تعالی وجود دارد که این دوره از بازیها در سایه توجه و تدبیر جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم و همدلی و تلاش شبانه روزی مدیران، قهرمانان و مربیان ورزش ایران نتیجه ای در خور نام مردم ایران رقم خورد.

رکوردزنی مدال طلای ایران در بازیهای آسیایی برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی، افزایش مدال های طلای زنان ورزشکار ایران، توسعه قهرمانی و مدال آوری از هفت رشته به یازده رشته ورزشی، حاکم شدن نگاه تخصصی به نحوه انتخاب و اعزام کیفی تیم ها بطوری که هزینه های این دوره نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری داشت و از همه مهمتر همدلی و مساعدت مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که تنها دغدغه نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند بخشی از توفیقات این دوره کشورمان در بازیهای آسیایی بود.

امروز که کوله بار ورزشکاران ایران با مدالهایی که حاصل ماهها تلاش، کار و برنامه ریزی رنگارنگ شده، امیدواریم شاهد موفقیت انها برای بازیهای المپیک ریو و بازیهای اسیایی 2018 باشیم.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشهای شبانه روزی مدیران، روسای فدراسیونهای ورزشی ، کادر فنی ، ورزشکاران و خانواده هایشان ، از جامعه رسانه ای که از سر صدق همراه با کاروان ورزش ایران فضای کشور را از اخبار موفقیتهای فرزندان آن مشحون کردند تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای همگان توفیق روز افزون خواستارم.

امید است استعدادهای این سرزمین معنوی که عطر ولایت همواره طراوتی تازه به جان‌ها می‌بخشد، درسایۀ الطاف الهی و تدبیر و تلاش بیشتر مسئولان، هر روز نام ایران را در جهان بلند آوازه تر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین