کد خبر: ۲۶۵۴۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
علی سبحانی‌فر در گفت‌و‌گو با «آفتاب»:

آقای کریمی‌قدوسی بفرمایند منابع خبری‌شان از کجا تامین می‌شود

رمضانعلی سبحانی‌فر معتقد است: «آمدن وزیر به مجلس و پاسخگو بودن وزیر از جمله ویژگی‌های مثبت به شمار می‌آید اما دعوت وزیر اطلاعات به دنبال برخی لج‌بازی‌ها و به دلیل سلایق سیاسی اقدام مثبتی نیست و تبعات نامناسبی برای کشور به دنبال دارد.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» گفت: «حضور محمود علوی در صحن علنی مجلس به هنگام وقوع برخی مسائل امنیتی حاد و یا تحدیدهای خارجی اقدامی معقول است و می‌تواند افکار عمومی را در شرایط آشفته آرام کند اما اینکه ما وزیر اطلاعات را به مجلس بخوانیم و آن وقت با ادبیاتی عجیب و اطلاعاتی عجیب‌تر فضا را هدایت کنیم، واقعا جای سوال دارد.»

سبحانی‌فرد افزود: «بخشی از اطلاعات مطرح شده در قالب پرسش ملی از وزیر اطلاعات، داده‌هایی است که نمایندگان عزیز و از جمله آقای کریمی قدوسی باید بفرمایند از چه منابعی این اطلاعات را دریافت کرده‌اند و چگونه آن را شرح داده‌اند. البته پشینه برخی نمایندگان مشخص است و منابع اطلاعاتی‌شان هم مشخص‌تر.»

نماینده سبزوار همچنین افزود: «سوال و پرسش از وزرا حق نمایندگان است، اما نمایندگان نباید کاری کنند که مردم درباره این جایگاه به تردید افتاده و در ذهن‌شان برخی تصفیه‌حساب‌ها و مسائل سیاسی پشت‌پرده شکل بگیرد.»

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و فرمانده سابق بسیح خراسان در جلسه سه شنبه مجلس پرسش‌هایی پیش‌روی وزیر اطلاعات گذاشت. او ادعا کرد عناصر «فتنه» در ستاد دو وزارتخانه علوم و آموزش گرفته مشغول فعالیت‌اند و در همین حال از  نامه‌ محمود علوی به قوه قضائیه برای رفع اتهام و ممنوع‌الخروجی دو نفر از افراد موثر در جریان «فتنه» خبر داد. او همچنین در بخش دیگری از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌اش به دیدار حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با سران حزب مشارکت اشاره کرد.

محمود علوی، وزیر اطلاعات نیز تاکید کرد که ما نمی‌توانیم بر اساس شایعه و برخی توصیف‌ها درباره افراد قضاوت کنیم و مبنای قضاوت ما مستندات است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
3
85
بنده خود یک بسیجی رزمنده ام که سالیان سال نیز در اسارت بسر برده ام و بدان نیز افتخار می کنم. اما واقعا امروز متاسفم که... چه کسی پاسخگوی چنین اقداماتی است؟؟؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
4
95
منابع خبری ایشون ، روزنامه کیهان و ... از یکجا تامین میگردد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
44
9
گویا شما و دوستانتان فراموش کردید چند سال قبل اگر جلوتان را باز می گذاشتن چه بلایی سر مملکت می آوردید. آقای ... که حالا شدید دلسوز نظام و مردم. آقای دلسوزززززززز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
1
23
خودتون رو به کوچه علی چپ نرنید
خالدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
2
76
بابا چرا گیر دادین به.. منابع خبری ایشون از کیهان که ... 8 سال مملکت را فلج کردند از تحریم بگیر تا فتنه و اوج افتخارات ایران از سال78 تا خرداد84 بوده ببینید این قوم ... چکار کردند با این مملکت ... و بدترین وضعیت مردم از سال 85 بود تا سال 92 ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین