کد خبر: ۲۶۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
نماینده عضو کمیته پیگیری بابک زنجانی خبر داد

نماینده قوه قضاییه برای توضیح درباره بابک زنجانی در مجلس حاضر نشد

اگرچه بنا بود در جلسه هفته گذشته کمیسیون انرژی نماینده ای از قوه قضاییه حضور داشته باشد و جزییات تازه ای از پرونده بابک زنجانی مطرح کند اما بر خلاف وعده نماینده مورد نظر در جلسه حاضر نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: حسین دهدشتی در همین زمینه به خبرنگار «آفتاب» گفت: «متاسفانه عدم حضور نماینده قوه قضاییه نشانه خوبی برای ما نیست. کمیسیون انرژی بارها و بارها تلاش کرده تا بتواند در نشست های مشترک مجلس و قوه قضاییه ابعاد جدیدی از پرونده زنجانی را واکاوی کرده و در تسریع امور بکوشد اما تعلل قوه قضاییه در فرستادن نماینده ویژه موجب شده تا سطح همکاری ها در همان حد ابتدایی باقی بماند و نمایندگان عضو کمیسیون انرژی اطلاعات تازه ای از روند پیگیری پرونده نداشته باشند.»

او همچنین تاکید کرد: «کندی پیگیری ابعاد مختلف پرونده زنجانی از دیگر انتقادهای اصلی ما به مسوولان قضایی است. چرا که اگر هر چه سریعتر برخورد درخوری با این پرونده صورت نگیرد، احتمال دارد افراد مورد دار دیگری هم به فکر این بیفتند که می شود  بر رویه بابک زنجانی رفت. برخورد با زنجانی به شکل خاص باید ضربتی و سخت باشد تا درس عبرتی باشد برای افرادی که می خواهند به مسیر سودجویی ها و رانت خواری ها وارد شوند.»

دهدشتی همچنین معتقد است که برگزاری نشست های مشترک میان مجلس و قوه قضاییه  می تواند علاوه بر پیگیری بخش های مختلف امر در دستگاه قضایی، به تکمیل ابعاد دیگر پرونده و افشای مسائل تازه منجر شود. 

بابک زنجانی دی ماه سال گذشته به دنبال افشای تخلف های مالی اش از سوی وزیر نفت دولت روحانی بازداشت شد و کماکان در زندان اوین به سر می برد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین