کد خبر: ۲۶۵۸۰۴
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
دروغ‌پردازی‌های «رسانه‌ مدعی ارزشمداری» علیه «دولت اعتدال» تمامی ندارد

انگیزه شبکه‌های دروغگو از القاء پاک‌بودن بنزین‌های آلوده چیست؟

روزنامه «کیهان» که سابقه تخریب و دروغ‌پردازی‌اش علیه دولت تدبیر و امید بر کسی پوشیده نیست این بار نیز در اقدامی شگفت ضمن تحریف اظهارات سخنگوی دولت درباره «بنزین‌های وارداتی یورو ۴»، به شکل عجیبی سعی کرده است تا از اظهارات نوبخت در این خصوص، برای توجیه آلودگی بنزین‌های تولیدشده پتروشیمی‌ در دولت محمود احمدی‌نژاد که بسیاری بر آلوده‌بودن آن صحه گذاشته‌اند و مصداق آن نیز آسیب‌ها و صدمات جبران‌ناپذیری بود که به سلامت شهروندان وارد کرد، استفاده کند. جالب آن است که بعد از جوابیه دفتر سخنگوی دولت و توضیحاتی که برای این روزنامه ارسال شده است، به شکل حیرت‌انگیزی بر تحریف اظهارات سخنگوی دولت و دروغگویی خود اصرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: از همان ابتدای نامزدشدن حسن روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲، برخی جریان‌های سیاسی و شبکه رسانه‌ای که در هشت سال دوره احمدی‌نژاد از وی حمایت می‌کرد و دلسوزان کشور و منتقدان آن هشت سال فاجعه‌بار را ضدنظام و انقلاب می‌دانست و به‌شدت مورد توهین و سرزنش قرار می‌داد، به تخریب و دروغگویی و تحریف علیه نامزد اعتدالگرای انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگر یاران و همراهان وی پرداخت.

به گزارش آفتاب، بعد از ۲۴ خرداد و انتخاب آگاهانه مردم و تحقق حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری، انتظار می‌رفت که این جریان‌های سیاسی حداقل اگر نمی‌توانند به انتخاب مردم احترام گذاشته و دولت اعتدال را در نجات کشور از بحران‌ها و مشکلات عظیم انباشته‌شده از آن دوره هشت ساله کمک کنند، نمک بر زخم‌های مردم نپاشند و در مسیر دولت برای حل مشکلات کشور و مردم سنگ‌اندازی و کارشکنی نکنند. گذر زمان نشان داد که نه تنها این انتظاری بیهوده بود؛ بلکه دولت تدبیر و امید می‌بایست بسیاری از انرژی و وقت خود را صرف پاسخ‌گویی و واکنش به این جریان‌ها و شبکه‌های دروغگو، تفرقه‌افکن و ضدمنافع ملی کند.

هرچند دولت در این مدت تلاش کرده است وارد حاشیه نشود و تمام هم و غم خود را برای بهبود شرایط بگذارد اما با مرور رفتار مخالفان دولت اعتدال در یک سال و اندی که از عمر دولت می‌گذرد، می‌‌توان موارد بسیاری از دروغگویی، جریان‌سازی و تحریف واقعیت‌ این جریان‌های سیاسی و شبکه‌های رسانه‌ای‌اش علیه دولت مشاهده کرد که هدفی جز تخریب و شکست دولت نداشته‌اند. غم‌انگیز آنکه با عوامفریبی و تحت لوای انتقاد و مدافع منافع ملی و مردم نیز این رفتارهای ضدمنافع ملی و مردم را انجام می‌دهند.

حالا داستان دروغ‌پردازی‌های این جریان‌ها به ماجرای بنزین‌های آلوده و اظهارات سخنگوی دولت اعتدال رسیده است. روز چهارشنبه گذشته که محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت با حضور در میان خبرنگاران به سئوال‌های آن‌ها پاسخ داد، خبرنگاری پرسشی درباره «نگرانی مجلس از آلوده و سرطانزابودن بنزین‌های وارداتی یورو ۴» مطرح کرد که سخنگوی دولت در پاسخ به وی ضمن تکذیب «سرطانزا بودن بنزین وارداتی یورو ۴»، گفت: «اگر چنین بود دولت جلوی آن را می‌گرفت.» روزنامه کیهان و شبکه‌های همسو، همین پرسش و پاسخ را بهانه قرار داده و با تحریف آن، نوشته‌اند که «بعد از یک سال جنجال دولت راستگویان! سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطانزا نیست.»

روزنامه «کیهان» که سابقه تخریب و دروغ‌پردازی‌اش علیه دولت تدبیر و امید بر کسی پوشیده نیست این بار نیز در اقدامی شگفت ضمن تحریف اظهارات سخنگوی دولت درباره «بنزین‌های وارداتی یورو ۴»، به شکل عجیبی سعی کرده است تا از اظهارات نوبخت در این خصوص، برای توجیه آلودگی بنزین‌های تولیدشده پتروشیمی‌ در دولت محمود احمدی‌نژاد که بسیاری بر آلوده‌بودن آن صحه گذاشته‌اند و مصداق آن نیز آسیب‌ها و صدمات جبران‌ناپذیری بود که به سلامت شهروندان وارد کرد، استفاده کند. جالب آن است که بعد از جوابیه دفتر سخنگوی دولت و توضیحاتی که برای این روزنامه ارسال شده است، به شکل حیرت‌انگیزی بر تحریف اظهارات سخنگوی دولت و دروغگویی خود اصرار دارد.

به گزارش آفتاب، در نگاه اول شاید بتوان گفت عمدی در کار نبوده اما تکرار دوباره این موضوع در تیتر صفحه اول و اصرار این رسانه مدعی ارزشمداری و اخلاق بر رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی خود، این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که هدف کیهان و شبکه‌های همسو از دروغگویی و تحریف اظهارات سخنگوی دولت یازدهم و القاء پاک‌بودن بنزین‌های آلوده‌ دوره احمدی‌نژاد چیست؟ آیا این رفتارها نشان‌دهنده لاپوشانی اقدامات خسارت‌بار و بی‌تدبیری‌های دولت‌ احمدی‌نژاد نیست؟ چه پیوندی میان این جریان‌ها با بی‌تدبیری‌ها و فسادهای هشت سال گذشته وجود دارد که به‌راحتی علیه دولتی که سعی بر حل مشکلات کشور و بازسازی اعتماد و امید ازدسته‌رفته مردم دارد، دروغ‌‌پردازی و جنجال‌سازی می‌کنند؟ چرا فسادهای بی‌سابقه هشت سال گذشته که اکنون به مرور زمان در حال افشا شدن هستند، برای کیهان و دست‌اندرکاران آن و شبکه‌‌های همسو از اهمیت چندانی برخوردار نیست؟ ‌غیر از این است که این گروه‌ها سعی می‌کنند با این رفتارهای غیراخلاقی، تخلفات و قانون‌شکنی‌ها و فسادهای 8 ساله گذشته دولت مورد حمایت خود را لاپوشانی و درد شكست انتخاباتی و «نه مردم» به تفکرات و سیاست‌های خود و البته ازدست‌دادن رانت‌های که دولت احمدی‌نژاد برای‌شان فراهم کرده بود را التیام بخشند؟ آنهایی که در گذشته، بی‌توجه به سلامت شهروندان و منافع ملی، تنها به فکر تحقق اهداف جناحی و سود شخصی خود می‌اندیشیدند و هم اکنون مدعی منافع مردم و سلامت شهروندان شده‌اند بهتر است بدانند منافع ملی و سلامت مردم جای بازی‌های سیاسی و اهداف باندی نیست. 

در حالی که پرسش و پاسخ خبرنگار و سخنگوی دولت به‌وضوح درباره «بنزین‌های وارداتی یورو ۴» بوده است، روشن است که برچه اساسی و با کدام اهداف روزنامه کیهان از اظهارات سخنگوی دولت، سالم‌بودن بنزین‌های تولید داخل دوره احمدی‌نژاد را استنباط کرده و نوشته است که «سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطانزا نیست». متاسفانه این جریان‌ها با شبکه‌های گسترده‌ای که در اختیار دارند، بجای پاسخگویی درباره فجایع و خسارت‌های هشت سال گذشته هم اینک مدعی و طلبکارانه با مردم و دولت منتخب آنها برخورد و سعی می‌کنند با فضاسازی و انحراف افکار عمومی، فسادهای هشت ساله گذشته را به فراموشی بسپارند.

بی‌گمان اگر دست‌اندرکاران روزنامه کیهان پنداشته‌اند که با تحریف اظهارات سخنگوی دولت و فرافکنی و فضاسازی، می‌توانند دولت قبل را در ماجرای آلودگی بنزین‌ و دیگر مشکلاتی که به‌واسطه بی‌تدبیری‌های دولت قبل برای کشور و مردم به‌وجود آمده تبرئه کنند، سخت در اشتباه‌ هستند. زیرا مردم فهیم کشورمان به‌خوبی می‌دانند که چه کسانی از بی‌خردی، بحران‌آفرینی، تنش، دروغگویی و تحریف واقعیت‌ها سود می‌برند و چه کسانی در پی تحقق منافع ملی و مطالبات مردم هستند.

اما نکته تلخ و آنچه مایه تاسف است، این است که رسانه‌هایی به دروغ و تحریف علیه دولت منتخب مردم اقدام می‌کنند که مدعی «ارزشمداری» و «اخلاق» هستند و مدام نیز دیگران را به «بی‌اخلاقی»، «وابسته به بیگانه» و ... متهم می‌کنند. و تاسف‌بارتر اینکه، این رسانه‌ها در زمان و هنگامه‌ای سرسختانه و ناجوانمردانه علیه دولت منتخب مردم به کارشکنی می‌پردازند که دولت در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته‌ای در حال تلاش است تا تهدیدات و فشارها علیه کشور را رفع و کشور را وارد رونق اقتصادی و توسعه کند اما متاسفانه این گروه‌ها که انگار از توسعه و بهبود کشور و آرامش جامعه و آسایش مردم ناراحت هستند، به شکل بی‌سابقه‌ای به اقدامات تخریبی علیه دولت روی می‌آورند.

به‌‌نظر می‌رسد این رسانه‌ها بجای کارشکنی و دروغ‌پرازی علیه دولت منتخب مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری، بهتر است منصف و کمی با خود و مردم روراست باشند، رفتار خود را متناسب با منافع ملی و رای مردم اصلاح و هماهنگ کنند و دولت اعتدال را در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه کشور کمک کنند نه اینکه شبانه‌روز در تلاش و آرزوی شکست دولت منتخب مردم باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۳
دانايي فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
22
384
واقعا ازبي تقوايي ... روزنامه كيهان چه بايد گفت؟ فقط بايد گفت پناه برخدا از اين همه...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
چشم بصیرت می خواهد که ندارند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
خدایا ما رو از ... کیهان نجات بده
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
کیهان و بقیه دروغگو هستند وفقط خداوند شماها را راستگو و اصلا و ابدا اهل دروغ نیافریده !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
20
263
بخدا آرزوی اینها شکست دولت روحانی است. دولت باید کاری کند که اینها به آرزویشان نرسند.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
16
233
دروغگویی تیم ... کیهان بر همگان واضح و روشن است، خودشان هم می دونند که کسی جز عده ای معدود.... خریدار حرفشان نیست. اما باید تاسف خورد از این که با بودجه ملت علیه ملت و دولت منتخب ملت دروغ پراکنی می کنند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
15
193
یک سوال از اقای شریعتمداری باید پرسید که مگر ایشان در تهران زندگی نمی کنند و یادشان نمی آید بنزین تولید دولت قبل چه بلایی بر سر هوای تهران آورد آیا می توان این واقعیت را از مردم که خود شاهد آن بودند پنهان کرد ؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
6
95
خواهشمند است متن صحبت های آقای نوبخت رو هم بذارید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
8
157
همین الان اخبار ساعت 8شبکه خبر کپی کیهان وحتی فراتر این خبرو پوشش داد و نشون داد آبشخور همه اینا یکجاست.
عادلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
209
22
می دانم که کامنت ماها را منتشر نمی کنید اما ما به صداقت کیهان در دفاع از امنیت و منافع ملی شک نداریم اگر راست می گویید بجای آسمان ریسمان فایل صوتی پرسش و پاسخ خبرنگار با آقای نوبخت را در سایت بگذارید!
شما که اخلاق دارید چرا کامنتهای بی ادبانه را منتشر می کنید
دلایل قوی بایدو معنوی نه تکرار دروغ!!
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
9
142
شبکه خبر دروغش رو تکرار کرد. به عنوان یک شهروند از دولت محترم توقع دارم از صداوسیما به دلیل تحربف عمدی اخبار و رویدادها و کارشکنی در کار دولت منتخب ملت، شکایت کنه....
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
5
78
عزيزم بنزين داخلى در تهران پخش نميشد!!!!دروغ گو!!!!بريز اونجايى كه ..........احمدى نژادى عزيز ادبيات احمدى نژادى و امارهاى احمدى نژادى!!!!!!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
10
113
کسی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب میزنه چی ... واقعا جای بسی تاسف از صدا و سیما و روزنامه کیهان که منافعشون در سختی کشیدن مردم است ان شااله خدا همه را بیدار کند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
3
45
به نظر میرسد الوده بودن و یا الوده نبودن بنزین داخلی و یا وارداتی بیش از انکه به غوغای رسانه ای و یا حتی اظهار نظر مقامات احتیاج داشته باشد نیاز به تحلیل و برسی علمی و کارشناسانه معتبر دارد که با انالیز بنزینها افکار عمومی را اغنا کند وگرنه یکی میگوید شوهر فلان خانم در واردات بنزین سود میبرد و دیگری میگوید بنزین وارداتی فاقد استاندار ملی است و دیگری میگوید بنزین پتروشیمی الاینده است و هر کس گفته های کسی را می پسند و باور میکند که به مذاق خود یا جناحش خوش میاید
مهرداد
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
4
76
دولت باید از رسانه های دروغگو شکایت کند و کاری کند که دیگر دروغ نگویند
ایرانیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
8
68
خدا بفریاد خاتمی صبور و مظلوم رسیده وگرنه ازاین جماعت ... چه ها که نکشید این رئیس جمهور از روحانیت مبارز و اصولگراست به این بلای شبکه دروغ مبتلا شده بازم خدا حافظ خاتمی عزیز بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
118
18
اولا اگر می خواهید شخصی یا گروهی و یا حزبی و یا نشریه ای را بشناسی اول باید ببینید دوستان و دشمنان ان چه کسانی هستند دشمنان روزنامه کیهان بر کسی پوشیده نیست که امریکا و انگلیس و اسرائیل می باشد و در ان هیچ شکی نیست مرتب در رسانه های فارسی زبان این دولت ها علیه روزنامه کیهان مطلب منتشر می کنند . کاربران محترم مطالب این روزنامه را در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و جنگ غزه و لبنان و سوریه و عراق و افقانستان و رابطه با امریکا و انگلیس را با نشریه های اصلاح طلبان و کاگزاران مقایسه کنید خواهید دید این نشریه خار چشم دشمنان وافشا کننده فتنه های انان است و مطمئنا هیچ یک از مخالفین این نشریه توانایی مناظره با اقای شریعتمداری را ندارند .و این نکته بارها به اثبات رسیده است . اینها هر کس انتقاد ویا درباره انان افشاگری کند با هیاهو از صحنه خارج می کنند اما اقای شریعتمداری بیدی نیست که به این باد ها بلرزد .
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
آفرین کاملا باهات موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
....انچه عیان است چه حاجت به بیان است
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
1)شما چه میدانید رسانه های فارسی زبان در مورد کیهان چه میگویند مگر شما ماهواره دارید استغفرالله
2)اگر 1 مورد درست حرف زده باشه 100 مورد دروغ نوشته...
3)فروش روزنامه کیهان در بازار مشخص میکند که مردم چقدر...
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
6
56
نمی دونم مطلب من رو می گذارید یا سانسور می کنید ولی وظیفه دارم که بگم. اولا اگر کیهان یعنی آقای شریعتمداری اگر راست می گفت باید شک می کردید کسانی که کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و سنگ این آقا را به سینه می زنند اگر راست می گویند از نزدیک با 2 نفر نه بیشتر از کارکنان کیهان صحبت کنند ببینند این آقا یه نقطه مثبت در کارش یا زندگیش یا اداره موسسه‌ای مثل کیهان که بزرگترین نویسندگان را تربیت کرده است دارد؟؟؟؟؟؟؟در ثانی این آقا ... دیگر الودگی بنزین را به نظر شما متوجه می‌شود فقط با غرض صحبت می‌کند و بس... .ما نگران جان زن و بچه هایمان هستیم نه خودمان بنا بر این نباید بیشتر از این از این اقایان توقع داشت. مطلب اخر خدا وکیلی هر چه فکر می کنم نمی دانم اخر عاقبت... چه می‌خواهد بشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
65
14
شما به دورغ خود را راستگو می نامید
ایوب محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
10
87
روزنامه کهیان با طرفداری از احمدی‌نژاد بزرگترین فساد مالی قرن را رقم زدند...
رستگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
1
30
آقای دکتر شهریاری هم امروز در رسانه ملی همین مطالب را مطرح کرد
محم
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
82
11
شما دروغ گو هستيد كه اشتباهاي خودتونو موفقيت بزرگ جلوه مي ديد خيانات شما بيش از احمدي نژاده حالا مي بينيم اگه واقا صداقت داريد اين نظر رو حذف نكنيد
يك ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
74
برنامه ديشب20.30 را نديديد! صدا و سيما دنباله رو كيهان......!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
7
56
کبهان مگر روزنامه بیت المال نیست؟ مگر مدیریت آن از 20 سال قبل عوض نشده؟ مگر کیهان هنوز چاپ میشه؟ راستی چه تیراژی چاپ میشه؟ راستی کیهان حساب کتاب داره؟ راستی کیهان که جلوی این دولت نقد تند میکنه، جلوی اون دولت قبلی هم همین طور بود؟ یارانه کاغذ می‌گیره؟ چقدر؟ چقدر سوال‌های بی‌مورد داشتم من!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
9
60
چرا مسول اين روزنامه نبايد توبيخ بشه؟! ... مردم ايران انتظار دريافت پاسخ دارند.
حمید از اصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
4
55
آقای شریعتمداری عزیز ما باید دم خروس آلودگی هوای حداقل شهر اصفهان را در 2 سال قبل باور کنیم یا قسم حضرت عباس جنابعالی را در روزنامه کیهان و برنامه 20:30 شبکه 2 بازی کردن با سلامت میلیونها انسان که عوارض اون شاید 10 سال دیگه مثل انواع سرطان مشخص میشه واقعا جای لعن ونفرین داره؟!
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
42
كيهان كمتر از ٢٠ هزار تيراژ داره و اكثرش هم بر مي گرده يا مجامي توزيع ميشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
4
49
رسوايي روزنامه كيهان نزد همه مردم مشهود است زيرا دائما دولتي را كه مردم آن را بر گزيده اند تخريب مي نمايد
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
44
8
زیبنده سایت شما نیست که انشقاق و دو دستگی رو در کشور رواج بدید و این دست حرفای اپوزسیون مآبانه رو جا بندازید. هم دولت محترم آقای روحانی و هم جناب شریعتمداری دلسوزان نظامند و البته با سلایق متفاوت من خواهش دارم فضای مورد نظر رهبری یعنی برادری همدلی و وحدت رو ترویج کنید. ضمنا عید همتون مبارک
پاسخ ها
ایرانی دلسوز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
دلسوز نظام؟ آقای شریعتمداری؟...
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
38
آقای شریعتمداری با این کارهاست که ملت می فهمند..... دیگه حنای شما و امثال شما پیش ملت رنگی ندارد.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
8
44
دیگه همه عادت کرده اند هر چیزی رو کیهان برعکس جلوه میده مردم عکسش میکنن درست میشه
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
40
کسی کیهان را نمی خواند. خود آقای شریعتمداری از آمار فروشش نیز این را می داند. البته تعدادی فروش دارد که مربوط به هواپیما، ادارات و کتابخانه هاست!
علي
|
-
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
39
8
اين كه نميشود هركه مطابق ميل شما و جناح شما بگويد يا بنويسد راستگو باشد و هركه مطابق ميل و نظر شما نگويد او دروغگو باشد. مردم الحمدلله به اندازه كافي باهوش هستند و از همان اول ميدانستند انهايي كه براي بنزين و الودگي هوا اشك تمساح ميريزند بخاطر دلسوزي براي مردم نيست فقط براي تسويه حساب جناحي است. من فكر ميكنم و خدا كند اين فكر غلط باشد كه يكي از شروط نانوشته آزادسازي دلارهاي ايران اين بوده است كه طبق دستور اجانب اين دلارها هزينه شود. به چه دليل ان موقعي كه ايران نياز به بنزين داشت تحريم كردند اما حالا ... رفع تحريم كرده اند؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
64
7
کیهان تا بحال هر چه منعکس نموده عینا حقیقت بوده و حکایت همان ضرب المثل حرف حق همیشه تلخ بوده وخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
درصد بالایی از تیترهای کیهان دروغ است داری جوک میگی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
مردم خودشون بهترین قاضی هستن از آمار فروش کیهان معلومه کی راست میگه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
21
تا کی می خواهید نسبت به جملات بسیار بسیار
سنجیده کیهان که فقط اعصاب افراد واقع نگر را خرد می کند،واکنش نشان دهید.حالا کیهان هم یک اظهار نظری کرد!!!!!
مهدی فتحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
5
35
اکثر جوسازی های کیهان دروغ و بی اساس است و دست اینگونه رسانه های دروغ پراکن بر مردم پوشیده نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
4
36
کیهان چرا در مورد این همه پرونده های فساد مالی سکوت کرد از بابک زنجانی تا پرونده بیمه و بورسیه و معاملات مرتضوی
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
9
5
به عقیده من دراین شرایط بهتره بجای تفرقه ،عزم خود
برای مقابله بادشمنان نظام جزم کنیم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
1
8
... وضعیت هوا و پاکی آن در تابستان بیان‌گر خیلی چیزا بود.......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
4
21
سلام. كيهان از اسمش معلومه ظاهرا هنوز از سال گذشته تا الان تو همون فضا و كيهانه. هنوز بي هوشند و نفهميدند كه مردم ديگه اونهارو نمي خواهند.
یوسف
|
UNITED STATES
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
3
22
دوستان خیلی خوب است که کیهان این گونه تیر می زند. کیهان با این تیرهای درشت در حال شناساندن چهره واقعی خود به مردم است.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
4
20
دشمنی آشکار با ملت یعنی همین
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
5
15
براستی کیهان به دنبال چیست؟؟؟
021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
4
14
کیهان یه تندروی افراطی ... و اگه حرف عادلانه بزنه جای تعجب داره.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
3
18
اگر کیهان مثل روزناهه‌های دیگر خصوصی بود تا الان جمع شده بود چون کسی روزنامه کیهان نمی‌خرد بلکه اجباری تمام اداره‌های دولتی این روزنامه را بخرن این روزنامه که دارد از بیت المال هزینه آن را میدهد باید در هر دولتی سر کار هست حقیقت را به ملت بگوید نه اینکه جناحی عمل کند چرا در دولت قبلی هر کاری کردن بنزین آالود فروختن حتی دل رهبر عزیزمان را شکستند شما سری به آرشیو روزنامه کیهان بزن اگر مطلبی درباره دولت قبلی دیدی جایزه داری روزنامه کیهان بخدا روز قیامتی هست پل صراتی هست انجا چه جواب میدهی؟
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
3
20
یه سری سهامدار پتروشیمی هایی هستند که بنزین آلوده تولید میکنند، یه سری شیر آلوده تولید میکنند، یه سری روغن خوراکی آلوده تولید میکنند، یه سری تولیدات ایران خودرو و سایپا رو تولید میکنن، یه سری نفت مملکت رو میگیرن میبرن دبی میفروشن و اونجا با سودش کلی به ....حال میدن، مخابرات هم که قربونش برم نصف ملت رو عقیم کرده و.....همه دست بدست هم دادن نسل آریایی و ایرانی رو ناقص و نابود کنن و....
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
5
24
متاسفانه باید بگویم اکثر اخبار کیهان کذب و بهتان هست و سردبیر این روزنامه اقای شریعتمداری ... قلم را برداشته به دلخواه خود نقاشی میکنه که ارزش قلم را پایین می آورد...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین