کد خبر: ۲۶۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

وحشت داعشی‌ها از کفن‌سفیدها + عکس

وحشیگری گروهک تروریستی - تکفیری داعش در سوریه به اوج خود رسیده و گزارش‌ها حاکیست که عناصر این گروهک تروریستی، ده ها نفر را در شهر عین العرب (کوبانی) اعدام کرده و سرشان را بریده‌اند، اما این تمام ماجرا نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اجسادِ بی سر شهروندان کرد سوری در مناطق مختلف شهر عین العرب دیده می شود و سرهائی نیز برای ترساندن شهروندانی که مناطق خود را ترک نکرده اند، توسط عناصر داعش آویزان شده است.

به گزارش آفتاب به نقل از العالم، تعدادی از جوانان عین العرب (کوبانی) گروه های مسلحی را تشکیل داده اند که به مبارزه با تروریست های داعش پرداخته اند و عناصر این گروهک تروریستی را با حملات خود دچار رعب و وحشت کرده اند.

این گروه های مسلح مردمی که در نوع خود کوچک هستند، با برنامه ریزی قبلی به عناصر داعش حمله می کنند و تاکنون توانسته اند شمار قابل توجهی از آنها را به هلاکت برسانند، هر چند می دانند که نمی توانند مناطق تحت تصرف داعش را آزاد کنند، ولی می خواهند تا حد امکان عناصر این گروهک تروریستی را به وحشت بیندازند.

عضو یکی از این گروه های مسلح مردمی اخیراً با موتورسیکلت به یکی از پست های بازرسی داعش در شهر المیادین در استان دیرالزور در شرق سوریه تیراندازی کرد و 10 تروریست داعش را به هلاکت رساند.

عناصر داعش برای در امان ماندن از حملات گروه های مسلح مردمی سوریه پیوسته محل استقرار نیروهای خود را تغییر می دهند و آنها را از محلی به محل دیگر منتقل می کنند.


یکی از این گروه های مسلح مردمی در سوریه "کفن سفید" نام دارد که در شمال سوریه فعال است و 300 عضو دارد و اکثر اعضایش تا ورود داعش به سوریه سلاح به دست نگرفته بودند؛ علت نامیدن این گروه مسلح مردمی به کفن سفید این است که اعضای این گروه پس از قتل اعضای داعش آنها را در کفن سفید می پیچند.

گروه مسلح مردمی "کفن سفید" اعلام کرده که تاکنون بیش از ۱۰۰ عنصر داعش را به هلاکت رسانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین