کد خبر: ۲۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

پاسخ حزب کروبی به کیهان

حزب اعتماد ملی استان تهران در جوابیه ی کیهان نوشت: "خیالبافی و اتهام واهی و به دور از حقیقت روزنامه کیهان و ارتباط دادن همایش «امتداد اعتماد» با «فردی خارجی» کاملاً گمراه کننده و به دور از واقعیت و در جهت انحراف افکار عمومی است".
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش گفتگو نیوز، متن این جوابیه در پی می آید:

مدیر مسئول روزنامه محترم کیهان

باسلام، احتراماً در پاسخ به گزارش منتشره در صفحه اول ( تیتر یک ) و صفحه 2 شماره 20897 چهارشنبه مورخ 23/7/93 با عنوان: «به بهانه برگزاری میتینگ سیاسی حزب اعتماد ملی انجام شد . . .» جوابیه و موارد ذیل به منظور تنویر افکار عمومی و دستور انتشار با همان حجم و فونت در صفحات مذکور به اطلاع می رسد:

1-همایش «امتداد اعتماد» به مناسبت عید سعید غدیر و بنا به درخواست «حزب اعتماد ملی استان تهران» و با اخذ مجوز از مراجع قانونی کشور درحوزه وزارت محترم کشور و نیروهای محترم انتظامی و امنیتی برگزار شده است.

2-ادبیات بکار گرفته درگزارش آن روزنامه، بیانگر اتخاذ تعابیر و عبارات ناشایست و به دور از اخلاق رسانه ای است و متأسفانه این شیوه، به یک رویه جاری برای آن روزنامه تبدیل شده است و  شما در گذشته رفتارهای ضداخلاقی بسیاری داشته‌اید و نتیجه این رفتارهایتان را هم در 24 خرداد 92 با کسب 10% آراء مردم مشاهده کرده اید. شما بدانید که این موضوع بداخلاقی های مستمر شما برای پیشکسوتان انقلاب اسلامی و فعالان مذهبی، سیاسی و مدافعان ارزش های متعالی اسلام و وفاداران به اندیشه های امام (ره) مفسر اسلام ناب محمدی (ص) موجب تأسف است.

3-خیالبافی و اتهام واهی و به دور از حقیقت روزنامه کیهان و ارتباط دادن همایش «امتداد اعتماد» با «فردی خارجی» کاملاً گمراه کننده و به دور از واقعیت و در جهت انحراف افکار عمومی است و نتیجه ای جز کاهش مشارکتهای مردمی و وارد کردن خدشه به کشور و تخریب چهره رحمانی اسلام نخواهد داشت و این مطلوب دشمنان این کشور و مردم به ویژه اسرائیل جنایتکار و محافل افراطی وابسته به آنان خواهد بود.

4-همایش «امتداد اعتماد» در روز «عید سعید غدیر خم» که همانا یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است و نمادی برای جمهوریت و اسلامیت نظام و یادآور بیعت بزرگ مسلمانان با پیشوای اول شیعیان حضرت امام علی (ع) است و بزرگداشت آن در این روزگار، برای ما یک فریضه محسوب می شود به منظور ترویج فرهنگ ناب علوی برگزار شده و اینگونه جشن ها و مراسم، مختص یک جریان و گروه خاص نیست که آن روزنامه، خود را مدعی انحصاری اسلام و شیعه می انگارد و هرگونه مراسم و جشنی از سوی سایرین که مخالف با اندیشه او باشند مورد  هجمه رسانه ای قرار می دهد، باور کنید که دیگران هم حق گردهمآیی و شادی دارند.

5-متأسفانه به نظر می‌رسد آن روزنامه هنوز هم، پیام رأی مردم در 24 خرداد 92 مبنی بر فعال شدن تشکلهای مدنی و سیاسی و ضرورت تأمین حقوق مسلم شهروندی که از مهمترین وعده های آقای دکتر حسن روحانی بوده و «نه بزرگ» که به اقلیت داده اند آنهم پس از گذشت ماهها، درک نکرده است و رأی مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری «حق الناس» است از سوی آن روزنامه به اصطلاح مدعی انحصاری دفاع از ارزش ها؟!  مورد پذیرش قرار نگرفته و به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در رفتارها و عملکرد خودتان بازنگری کنید.

6-ما هرگز مانند بعضی از گروههای هم‌اندیش شما حاضر نیستیم به منظور پیروزی بر رقیب، با افراطیونی که از امام و انقلاب فرسنگ‌ها فاصله دارند و پیشتاز مخالفت با دولت اعتدالگرای دکتر حسن روحانی هم هستند هم‌پیمان شویم.

7-شما نه تنها از همایش "حزب اعتماد ملی استان تهران" احساس ترس می‌کنید بلکه از تحرک، همدلی، همراهی و وحدت اصلاح‌طلبان نیز وحشت دارید.
      
حزب اعتماد ملی استان تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین