کد خبر: ۲۶۶۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

رابطه جنسی با حیوانات در دانمارک ممنوع می شود

کارولین لاندستورم، فعال دانمارکی حقوق حیوانات گفته است که به نظر من دولت دانمارک اقدامات کافی برای حمایت از حیوانات را انجام نداده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانمارک که یکی از آزادترین کشورهای اروپایی در صنعت فحشا است، اکنون به دنبال ممانعت از آزادی برقراری رابطه جنسی با حیوانات در این کشور است تا از ورود آسیب‌های بین‌المللی به شهرت این کشور جلوگیری شود. صنعت زوفیلیا یا استفاده جنسی از حیوانات یکی از جاذبه‌های توریستی دانمارک است.

به گزارش مشرق برخی از کشورهای اروپایی در راستای هدونیسم یا لذت‌گرایی قبول کرده‌اند که برای رسیدن به لذت جنسی می‌توان از هر چیزی استفاده کرد اما اکنون وزیر غذا و کشاورزی دانمارک اعلام کرده است که این کشور در حال طراحی قانونی برای تبعید کسانی است که رابطه جنسی با حیوانات دارند. این لایحه مدت زمانی بسیار طولانی در انتظار تصویب بود.

دن جورجن‌سن وزیر غذا و کشاورزی دانمارک گفته است: تصمیم گرفته‌ام که انجام عمل جنسی با حیوانات را ممنوع اعلام کنیم. دلایل زیادی هم دارد که مهمترین آن این است که در بیشتر موارد این کار یک حمله به حیوانات است.

بنا به گفته‌های وی، یکی از مسائلی که باعث شده این تصمیم را بگیرد آسیبی است که به شهرت کشورش توسط قانون اجازه عمل جنسی با حیوانات زده شده اشت. وی همچنین گفته است که حیوانات نمی‌‌توانند بگویند که این کار را نکنید بنابراین باید ممنوع شود.

طبق آخرین نظرسنجی موسسه گالوپ، هفتاد و شش درصد از مردم دانمارک موافق این ممنوعیت هستند.

این لایحه که نیاز به یک سری تغییرات دارد در سال 2015 اعلام عمومی خواهد شد. غیاب چنین قانونی در دانمارک باعث رشد توریسم سکس با حیوانات در این کشور شده بود.

کارولین لاندستورم، فعال دانمارکی حقوق حیوانات گفته است که به نظر من دولت دانمارک اقدامات کافی برای حمایت از حیوانات را انجام نداده است.

اما آنچه که مشهود است این است که این عمل شینع تا حدی در میان این مردم شیوع داشته که دولت مجبور به ورود به این میدان شده و برای جلوگیری از آلوده شدن گوشت حیوانات و جلوگیری از بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، دست به چنین قانون‌گذاری‌ای بزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
farooq
|
Afghanistan
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
عالی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین