کد خبر: ۲۶۷۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

کنفرانس سواد رسانه‌ای با پیام نوام چامسکی در برج میلاد برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس سواد رسانه‌ای در ایران با پیام نوام چامسکی و با مشارکت باشگاه هواداران برج میلاد تهران، 30 مهرماه برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد، این کنفرانس محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه‌ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور خواهد بود.

موضوع اصلی این کنفرانس، بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه‌ای بوده است.

گرد هم آوردن محققان و مدرسان سواد رسانه‌ای در کشور و ایجاد فرصت برای محققان سواد رسانه‌ای در کشور برای انتقال تجارب و ارائه یافته‌های پژوهشی از جمله اهداف تعریف شده نخستین کنفرانس سواد رسانه‌ای است.

محورهای اصلی کنفرانس شامل آموزش سواد رسانه‌ای، بیم‌ها و امیدها، سواد رسانه‌ای و فن آوری های نو ظهور،سواد رسانه ای و توسعه آموزش های عمومی،سواد رسانه ای، اقتصاد رسانه ای و محتوای تاثیر پذیرفته از بازار،سواد رسانه ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی،سواد رسانه ای و بنیان خانواده، سواد رسانه ای ، رشد فردی و مسئولیت اجتماعی،سواد رسانه ای و الگوهای مالکیت رسانه،سواد رسانه ای و رسانه های ایران،سواد رسانه ای و حفظ حریم خصوصی،سواد رسانه ای و منشور حقوق مصرف کننده رسانه و سواد رسانه ای و دسترسی به منابع اطلاعاتی است.

در این کنفرانس علاوه بر پیام ویدئویی نوام چامسکی- پدر علم نوین زبانشناسی و نظریه پرداز برجسته آمریکایی،سیندی شایبه و کریس اسپری از کالج ایتاکا نیویورک، دکتر محسن فاطمی از دانشگاه هاروارد آمریکا،دکتر سعید رضا عاملی استان دانشگاه تهران، ایروینگ رادِر، مدرس دانشگاه مک گیل کانادا و پژوهشگر مطرح سواد رسانه حضور داشته و سخنرانی می کنند.

سید محسن فاطمی از دانشگاه هاروارد و سعیدرضا عاملی از دانشگاه تهران دیگر سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

کنفرانس سواد رسانه‌ای ۳۰ مهرماه در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام به منظور حضور در این کنفرانس می‌توانند به سایت www.khoobnet.com مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین