کد خبر: ۲۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
هیات وزیران تصویب کرد؛

افزایش کمک‌های بلاعوض دولت به قربانیان حوادث غیرمترقبه

هیات وزیران در جلسه امروز –یکشنبه - خود به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تصویب کرد سقف کمکهای بلاعوض دولت به قربانیان حوادث غیر مترقبه افزایش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به موجب مصوبه هیات وزیران، سقف کمک های بلاعوض دولتی برای واحدهای مسکونی احداثی شهری و روستایی خسارت دیده در حوادث غیرمترقبه و خانواده هایی که در اثر این حوادث یک یا دو نفر و یا بیشتر از بستگان خود را از دست داده اند و کمک بلاعوض معیشتی برای هر خانواده آسیب دیده افزایش یافت.

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، همچنین مقرر شد سقف تسهیلات برای تعمیر واحدهای مسکونی و خودروی سنگین و ماشین آلات کشاورزی که بر اثر حوادث غیرمترقبه نیاز به تعمیر دارند، متناسب با میزان خسارت وارده افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، اعضای دولت در این نشست، مهمترین مسایل و مباحث جاری کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی نیز پس از بحث و بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.

اصلاح اساسنامه های شرکت های وابسته به وزارت نیرو برای رفع ایرادات شورای نگهبان نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.

همچنین با تصویب هیأت وزیران، به دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه داده شد به «پروتکل ناگویا» در مورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منصفانه منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستی ملحق گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین