کد خبر: ۲۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱

«نون خامه‌ای» ۶۰۰ میلیونی چرا طلسم شده؟

کارگردان سریال طنز «نون خامه‌ای» که پروژه‌اش بیش از یک سال است متوقف مانده، می‌گوید: گویا «نون‌ خامه‌ای» طلسم شده یا به فراموشی سپرده شده است که هیچ کاری برایش نمی‌کنند؛ مشکل کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کاظم راست‌گفتار در گفت‌و‌گویی با ایسنا، با تاکید بر اینکه گروه سازنده «نون‌ خامه‌ای» آماده‌اند و فقط منتظر یک دستور هستند، بیان کرد: به عنوان کارگردان و نویسنده با تمام انگیزه سریال «نون‌خامه‌ای» را تا به حال پیگیری کردم و علی‌رغم اینکه این پروژه بیش از یک سال متوقف مانده چیزی از آن کم نشده است؛ چراکه فیلمنامه‌اش ده‌ها بار از سوی تلویزیون تأیید شده اما نمی‌دانم چرا اراده‌ای برای ادامه «نون‌خامه‌ای» نمی‌بینیم.

وی همچنین تصریح کرد: برای فاز اول پروژه «نون‌ خامه‌ای» مبلغی حدود 500 - 600 میلیون تومان هزینه شده است و حیف است که این کار تا به حال بلاتکلیف مانده و هیچ تصمیمی برایش گرفته نمی‌شود.ما مشکلی نداریم و فقط منتظر یک دستور از مدیر شبکه یک و تأمین بودجه هستیم تا سریال را ظرف سه ماه تحویل شبکه بدهیم.

این کارگردان با بیان اینکه برای سریال «نون‌ خامه‌ای» به دنبال اسپانسر هم رفته‌اند، خاطرنشان کرد: برای ادامه و نجات «نون‌خامه‌ای» حتی به دنبال سرمایه‌گذارهم رفتیم که بنا به دلایلی به توافق نرسیدیم. گویا با وجود اینکه شرایط مالی سازمان صدا‌وسیما تا حدودی حل شده، «نون‌خامه‌ای» دیگر به فراموشی سپرده شده است. تمام بازیگران این سریال انرژی زیادی صرف کار کردند و همچنان این پروژه در بلاتکلیفی به سر ببرد. حداقل بگویند مشکل کجاست تا آن را حل کنیم. حتی یک اختلاف هم در این پروژه حاکم نبوده و بنده به عنوان کارگردان رفتار بدی با مسئولان تلویزیون نداشتم و همیشه برای آن‌ها احترام قائل بودم.

او درخصوص تهیه‌کنندگی سریال «نون‌خامه‌ای» بیان کرد: این پروژه یک تهیه‌کننده‌ی خوب، به نام و با سابقه (محمدرضا تخت‌کشیان) دارد که می‌تواند پشت پروژه باشد اما همچنان بلاتکلیف مانده و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

راست‌گفتار در پایان گفت‌و‌گویش با ایسنا از ساخت یک فیلم تلویزیونی طنز با عنوان «کیش و پات» خبر داد و گفت: «کیش و پات» در ژانر طنز و ملودرام ساخته شده که اکنون در مرحله صداگذاری است و معلوم نیست از چه شبکه‌ای پخش شود. فرهاد آییش، نیما فلاح، نادر شهسواری، جمشید فروزانی و ... از بازیگران «کیش و پات» هستند.

به گزارش ایسنا، فاز اول سریال «نون خامه‌ای» بیش از یک سال و‌نیم گذشته تصویربرداری شد و از آن به بعد این سریال متوقف ماند و حتی بعد از اصلاح فیلمنامه آن هیچ اتفاقی برایش نیفتاد. داستان این مجموعه طنز مربوط به چند جوان است که علاقه‌ی زیادی دارند که وارد سینما شوند اما ناآشنایی آنها با نحوه‌ی ورود، باعث پدید‌ آمدن ماجراهای خنده‌دار می‌شود.

محمدرضا هدایتی، ملیکا شریفی‌نیا، فریده دریامجد، علی اوسیوند، بهنوش بختیاری، مریم سعادت، ساقی زینتی و ... از جمله بازیگران «نون خامه‌ای» هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین