کد خبر: ۲۶۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷

درخشانترین نقش‌آفرینی‌های «برد پیت»

نشریه سینمایی «هالیوود ریپورتر» به بهانه اکران موفق فیلم «خشم» جدیدترین فیلم «برد پیت» اقدام به معرفی درخشان‌ترین نقش آفرینی‌های این بازیگر هالیوودی در دوران فعالیتش کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نقش آفرینی «برد پیت» در فیلم «مانیبال» محصول 2011 از نگاه نشریه هالیوود ریپورتر درخشان ترین بازی این بازیگر مستعد هالیودی تا به امروز معرفی شده است.

این فیلم روایت واقعی از زندگی «بیلی بین» (با بازی برد پیت) مدیر ناموفق یک تیم بیسبال است که نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است و تیمش در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. اما تصمیم می‌گیرد نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند تیمش را از بحران نجات دهد.

«برد پیت» در این فیلم بازی دلپذیر و زنده‌ای از خود ارائه داده است و برای این فیلم برای سومین بار نامزد کسب جایزه اسکار بهترین بازیگری مرد شد.

نقش آفرینی «برد پیت» در «درخت زندگی» شاهکار متافیزیکی «ترنس مالیک» نیز یکی از برجسته‌ترین نقاط در کارنامه سینمایی وی محسوب می‌شود.

«پیت» در این فیلم در نقش پدری اهل تگزاس در دهه 1950 میلادی مقابل دوربین رفته است و به بهترین نحو پیچیدگی‌های داستان و نقش خود را به نمایش گذاشته است.

این فیلم معنی و تاریخچه زندگی را از دید مردی میان سال (بر پیت) با مرور خاطرات کودکی او بازسازی می‌کند و آن را با جلوه‌های تصویری به منشا خلقت پیوند می‌دهد.

این فیلم پس از تاخیر‌های طولانی در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در فستیوال کن ۲۰۱۱ اکران شد و جایزه نخل طلای این رویداد سینمایی را از آن خود کرد.

بازی در نقش یک بیمار روانی در فیلم علمی تخیلی «دوازده میمون» در سال 1995 به کارگردانی «تری گیلام» اولین نامزدی اسکار را برای «برد پیت» جوان به ارمغان آورد.

داستان فیلم درباره همه‌گیر شدن ویروسی کشنده در تمام جهان است که در نتیجه عده‌ای از دانشمندان برای یافتن راه حلی برای درمان این ویروس؛ زندانیان را به زمان گذشته می فرستند تا از نوع غیر جهش‌یافته ویروس‌ها اطلاعاتی را پیدا کنند. «برد پیت» که برای بازی در این فیلم برای اولین بار نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل اسکار را بدست آوره بود رقابت را به «کوین اسپیسی» برای فیلم «مظنونین همیشگی» واگذار کرد.

نقش آفرینی «برد پیت» در درام جنایی «سون» در کنار «مورگان فریمن» را می‌توان یکی از ماندگارترین بازی‌های وی دانست که مورد توجه خاص منتقدین قرار گرفت. این فیلم محصول 1995 به کارگردانی «دیوید فینچر» توانست به فروش جهانی 327 میلیون دلار دست یابد. «برد پیت» در این فیلم در کنار «فریمن» در نقش کاراگاهی ایفای نقش کرد که در پی یافتن معمای یک سری قتل‌های زنجیره‌ای است.

به گزارش ایسنا، بازی در فیلم «رودخانه‌ای در آن جاری است» به کارگردانی «رابرت ردفورد»، «ترور جسی جیمز بدست رابرت فورد بُزدل» به کارگردانی «اندرو دومینک»، بابل» به کارگردانی «آله‌خاندرو گونزالز ایناریتو»، بازی در نقش «آشیل» در فیلم «تروی»،‌ «باشگاه مشت‌زنی» به کارگردانی «دیوید فینچر»، فیلم اقتباسی «افسانه‌های خزان» و فیلم «حرامزاده‌های عوضی» ساخته «کوئنتین تارانتینو» از دیگر نقش آفرینی‌های قابل‌ملاحظه‌ی «برد پیت» محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین