کد خبر: ۲۶۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

سارق ECU خودروها دستگیر شد+تصویر

رییس کلانتری 159بی سیم از دستگیری سارق ECU خودروهای ساخت داخل در تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرگرد محمدحسین امینی در گفت‌ وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در راستای اجرای طرح های محله محور در حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با مجرمین سابقه دار و سارقین حرفه ای حوزه استحفاظی و نیز دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار به نام "ناصر" به همراه یک دستگاه ECU مسروقه و اعتراف به سرقت آن، شناسایی و دستگیری سایر سارقین و همدستان وی در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین راستا فردی را به هویت "فرزاد" معروف به "فری" در آدرس خ شوش مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: بعد از هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه 14 شهید محلاتی دستور قضایی برای ورود به منزل و مخفیگاه وی اخذ شد و پس از هماهنگی ماموران تخصصی و پرسنل عملیات در ساعت 9 صبح روز 22 مهرماه به محل اختفا این فرد اعزام شدند.

رییس کلانتری 159بی سیم ادامه داد: ابتدا ماموران در پوشش انتظامی و اطلاعاتی محل به صورت نامحسوس متوجه شدند که محل منزل مادری وی است و نامبرده در محل حضور ندارد که در بازرسی از منزل و قسمتهای مختلف تعداد دو دستگاه ضبط و پخش سرقتی خودرو از جا کفشی منزل در جلوی در ورودی واحد ، تعداد دو دستگاه ECU سرقتی خودرو 206 کشف و ... کشف شد.

وی افزود: همچنین با همکاری و راهنمایی متهم دستگیر شده از قسمت باربند یک وانت نیسان در گاراژ مخروبه ای تعداد دیگری ECU سرقتی که به صورت حرفه ای جا سازی شده بود کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 159بی سیم با بیان اینکه جمعا 41 عدد ECU شامل تعداد هفت عدد ECU سرقتی متعلق به خودرو پژو 405 ، شش عدد ECU سرقتی متعلق به پیکان وانت ، 13 عدد ECU سرقتی پژو 206 ، 12 عدد ECU سرقتی پژو پارس ، سه عدد ECU سرقتی پژو آردی و یک دستگاه ضبط و پخش خودرو از نیسان کشف و ضبط شد، گفت: کلیه اموال به همراه متهم اولیه و خودرو مکشوفه به کلانتری دلالت و پرونده ای در این یگان تشکیل و پس از اخذ دستور از مقام قضایی متهم مربوطه به همراه اموال مکشوفه به پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین